Фахівці КП Київреклама дослідили райони Києва на наявність порушень при розміщенні брендмауерів.

З 7166 рекламних носіїв такого типу — 1458 порушень. Найпоширеніше зловживання — відсутність дозволу, на другому місці — перевищення заявлених площ конструкцій, на третьому — невідповідність об’єктів Концепції розвитку зовнішньої реклами в Києві.
Найбільше рекламних засобів — в Голосіївському районі — 1456, але він не є рекордсменом за кількістю порушень. Першість отримав Печерський район, де зафіксовано 384 недоліки за наявності 217 носіїв.
Розбіжність пояснюється тим, що в центрі міста, відповідно до Концепції розвитку зовнішньої реклами, діють більш жорсткі вимоги до конструкцій, ніж в інших форматних зонах. Тобто один і той же об’єкт на Печерську може погіршити статистику відразу за кількома показниками.
Нижче розміщена таблиця результатів дослідження. Перший стовбчкик — загальна іклькість встановленої реклами (брендмауерів), другий — самовільно встановлена реклама, без відповідного дозволу.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті