Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 319 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фахівці КП Київреклама дослідили райони Києва на наявність порушень при розміщенні брендмауерів.

З 7166 рекламних носіїв такого типу — 1458 порушень. Найпоширеніше зловживання — відсутність дозволу, на другому місці — перевищення заявлених площ конструкцій, на третьому — невідповідність об’єктів Концепції розвитку зовнішньої реклами в Києві.
Найбільше рекламних засобів — в Голосіївському районі — 1456, але він не є рекордсменом за кількістю порушень. Першість отримав Печерський район, де зафіксовано 384 недоліки за наявності 217 носіїв.
Розбіжність пояснюється тим, що в центрі міста, відповідно до Концепції розвитку зовнішньої реклами, діють більш жорсткі вимоги до конструкцій, ніж в інших форматних зонах. Тобто один і той же об’єкт на Печерську може погіршити статистику відразу за кількома показниками.
Нижче розміщена таблиця результатів дослідження. Перший стовбчкик — загальна іклькість встановленої реклами (брендмауерів), другий — самовільно встановлена реклама, без відповідного дозволу.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті