ВелоКНУ – об’єднання ініціативних студентів, які прагнуть популяризувати велорух та відстоювати інтереси велосипедистів в КНУ.
Простіше кажучи, це коло однодумців, котрі хочуть, щоб Київ став більш велосипедним містом, аби в будь-якому куточку міста можна було кататись так безпечно, як на Трухановому, і так зручно та приємно, як вночі.
Однією з перших перепон, з якою можна зіштовхнутися студентові, який хоче їздити на навчання на велосипеді, — це відсутність велопарковок. Тепер біля Червоного корпусу є парковка, проте поставили її лиш 29 квітня. А до того студенти прикріплювали велосипеди до паркану подібним чином (фото справа):
Як спонукати адміністрацію встановити
дійсно якісну велопарковку у Вашому університеті?
Звернути увагу на проблему, зібрати довкола себе однодумців та всіляко приймати участь в обговоренні деталей її зовнішнього вигляду та місця розташування.Адміністрація насправді на вашому боці, потрібно лише з розумінням ставитися до її можливостей, а не вимагати критої дизайнерської парковки з залізним каркасом дерева, обплетеним диким виноградом.
Наразі в КНУ велопарковки є біля червоного корпусу, корпусу географічного факультету та інституту психології, ФРЕКСу, мехмату, факультетів кібернетики та соціологіі.
Залучення громадських організацій
Окрім того, під час зустрічі активістів ВелоКНУ з адміністрацією університету та представником Асоціації велосипедистів Києва, АВК представила розроблений спеціально для студентів КНУ маршрут від гуртожитків до Червоного корпусу.
Маршрут випробували під час велопрогулянки. Загалом це приблизно 9 км дороги, що займає 43 хвилин повільної їзди (до того ж, Тарасівською ми підіймались пішки). В принципі, час, витрачений на дорогу на велосипеді, не дуже перевищує час, який займає дорога на метро.
Велопарковки універститету
Червоний корпус
Парковка біля Червоного корпусу найбільш безпечна. Вона знаходиться у внутрішньому дворику, де є охорона та відеоспостереження. Проте велосипедів на ній зазвичай не так вже й багато, а інколи навіть біля головного входу до Червоного корпусу все ще можна побачити ровер, залишений біля паркану. Хоча з часом кількість велосипедів стрімко зростає. Загалом:
Безпека — 5 балів
Кількість велосипедів у день — 2-3
ФРЕКС
Факультет, на якому найбільше люблять ровери. Ми не знаємо, що є причиною цього. Можливо, в гуртожитку ФРЕКСу лояльно ставляться до зберігання велосипедів; може, студенти ФРЕКСу люблять природу, або на факультеті важко навчатись, всі втрачають стипендії і не мають грошей на метро — або просто студенти з мехмату і кібернетики користуються їхньою парковкою.
Безпека — 4 бали
Кількість велосипедів в день — 5-6
Мехмат
Встановлена зовсім нещодавно. Гарна геометрія. Розміщена біля входу, що є безсумнівним плюсом для безпеки залишених тут роверів.
безпека — 4 бали
кількість велосипедів в день — 2
Географи та психологи
Встановлена зовсім нещодавно. Гарна геометрія. Розміщена біля входу, що є безсумнівним плюсом для безпеки залишених тут роверів.
безпека — 4 бали
кількість велосипедів в день — 2
Кібернетики та соціологи
Невдала геометрія; неможливо нормально пристібнути велосипед до рами; знаходиться далеко від будівлі. Єдине, що рятує дану парковку, — розташування її у доволі прохідному місці.
безпека — 2 бали
кількість велосипедів в день — 1
Оцінка рівня безпеки була зроблена спільно з представником асоціації велосипедистів Києва.
P.S. Нещодавно Студрада студмістечка анонсувала вирішення проблеми зі зберіганням велосипедів в гуртожитках — облаштування велокімнат.
Публікується з дозволу авторів. Оригінал статті.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24978 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті