ВелоКНУ – об’єднання ініціативних студентів, які прагнуть популяризувати велорух та відстоювати інтереси велосипедистів в КНУ.
Простіше кажучи, це коло однодумців, котрі хочуть, щоб Київ став більш велосипедним містом, аби в будь-якому куточку міста можна було кататись так безпечно, як на Трухановому, і так зручно та приємно, як вночі.
Однією з перших перепон, з якою можна зіштовхнутися студентові, який хоче їздити на навчання на велосипеді, — це відсутність велопарковок. Тепер біля Червоного корпусу є парковка, проте поставили її лиш 29 квітня. А до того студенти прикріплювали велосипеди до паркану подібним чином (фото справа):
Як спонукати адміністрацію встановити
дійсно якісну велопарковку у Вашому університеті?
Звернути увагу на проблему, зібрати довкола себе однодумців та всіляко приймати участь в обговоренні деталей її зовнішнього вигляду та місця розташування.Адміністрація насправді на вашому боці, потрібно лише з розумінням ставитися до її можливостей, а не вимагати критої дизайнерської парковки з залізним каркасом дерева, обплетеним диким виноградом.
Наразі в КНУ велопарковки є біля червоного корпусу, корпусу географічного факультету та інституту психології, ФРЕКСу, мехмату, факультетів кібернетики та соціологіі.
Залучення громадських організацій
Окрім того, під час зустрічі активістів ВелоКНУ з адміністрацією університету та представником Асоціації велосипедистів Києва, АВК представила розроблений спеціально для студентів КНУ маршрут від гуртожитків до Червоного корпусу.
Маршрут випробували під час велопрогулянки. Загалом це приблизно 9 км дороги, що займає 43 хвилин повільної їзди (до того ж, Тарасівською ми підіймались пішки). В принципі, час, витрачений на дорогу на велосипеді, не дуже перевищує час, який займає дорога на метро.
Велопарковки універститету
Червоний корпус
Парковка біля Червоного корпусу найбільш безпечна. Вона знаходиться у внутрішньому дворику, де є охорона та відеоспостереження. Проте велосипедів на ній зазвичай не так вже й багато, а інколи навіть біля головного входу до Червоного корпусу все ще можна побачити ровер, залишений біля паркану. Хоча з часом кількість велосипедів стрімко зростає. Загалом:
Безпека — 5 балів
Кількість велосипедів у день — 2-3
ФРЕКС
Факультет, на якому найбільше люблять ровери. Ми не знаємо, що є причиною цього. Можливо, в гуртожитку ФРЕКСу лояльно ставляться до зберігання велосипедів; може, студенти ФРЕКСу люблять природу, або на факультеті важко навчатись, всі втрачають стипендії і не мають грошей на метро — або просто студенти з мехмату і кібернетики користуються їхньою парковкою.
Безпека — 4 бали
Кількість велосипедів в день — 5-6
Мехмат
Встановлена зовсім нещодавно. Гарна геометрія. Розміщена біля входу, що є безсумнівним плюсом для безпеки залишених тут роверів.
безпека — 4 бали
кількість велосипедів в день — 2
Географи та психологи
Встановлена зовсім нещодавно. Гарна геометрія. Розміщена біля входу, що є безсумнівним плюсом для безпеки залишених тут роверів.
безпека — 4 бали
кількість велосипедів в день — 2
Кібернетики та соціологи
Невдала геометрія; неможливо нормально пристібнути велосипед до рами; знаходиться далеко від будівлі. Єдине, що рятує дану парковку, — розташування її у доволі прохідному місці.
безпека — 2 бали
кількість велосипедів в день — 1
Оцінка рівня безпеки була зроблена спільно з представником асоціації велосипедистів Києва.
P.S. Нещодавно Студрада студмістечка анонсувала вирішення проблеми зі зберіганням велосипедів в гуртожитках — облаштування велокімнат.
Публікується з дозволу авторів. Оригінал статті.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 273 днів. За цей час ми опублікували 23462 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті