Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

ВелоКНУ – об’єднання ініціативних студентів, які прагнуть популяризувати велорух та відстоювати інтереси велосипедистів в КНУ.

Простіше кажучи, це коло однодумців, котрі хочуть, щоб Київ став більш велосипедним містом, аби в будь-якому куточку міста можна було кататись так безпечно, як на Трухановому, і так зручно та приємно, як вночі.

xTiNan4kNKU-300x300Однією з перших перепон, з якою можна зіштовхнутися студентові, який хоче їздити на навчання на велосипеді, — це відсутність велопарковок. Тепер біля Червоного корпусу є парковка, проте поставили її лиш 29 квітня. А до того студенти прикріплювали велосипеди до паркану подібним чином (фото справа):

 

Як спонукати адміністрацію встановити
дійсно якісну велопарковку у Вашому університеті?

Звернути увагу на проблему, зібрати довкола себе однодумців та всіляко приймати участь в обговоренні деталей її зовнішнього вигляду та місця розташування.Адміністрація насправді на вашому боці, потрібно лише з розумінням ставитися до її можливостей, а не вимагати критої дизайнерської парковки з залізним каркасом дерева, обплетеним диким виноградом.
Наразі в КНУ велопарковки є біля червоного корпусу, корпусу географічного факультету та інституту психології, ФРЕКСу, мехмату, факультетів кібернетики та соціологіі.

Залучення громадських організацій

Окрім того, під час зустрічі активістів ВелоКНУ з адміністрацією університету та представником Асоціації велосипедистів Києва, АВК представила розроблений спеціально для студентів КНУ маршрут від гуртожитків до Червоного корпусу.
Маршрут випробували під час велопрогулянки. Загалом це приблизно 9 км дороги, що займає 43 хвилин повільної їзди (до того ж, Тарасівською ми підіймались пішки). В принципі, час, витрачений на дорогу на велосипеді, не дуже перевищує час, який займає дорога на метро.

Велопарковки універститету

Червоний корпус

пп2-300x220Парковка біля Червоного корпусу найбільш безпечна. Вона знаходиться у внутрішньому дворику, де є охорона та відеоспостереження. Проте велосипедів на ній зазвичай не так вже й багато, а інколи навіть біля головного входу до Червоного корпусу все ще можна побачити ровер, залишений біля паркану. Хоча з часом кількість велосипедів стрімко зростає. Загалом:
Безпека — 5 балів
Кількість велосипедів у день — 2-3

ФРЕКС

рфф1-300x225Факультет, на якому найбільше люблять ровери. Ми не знаємо, що є причиною цього. Можливо, в гуртожитку ФРЕКСу лояльно ставляться до зберігання велосипедів; може, студенти ФРЕКСу люблять природу, або на факультеті важко навчатись, всі втрачають стипендії і не мають грошей на метро — або просто студенти з мехмату і кібернетики користуються їхньою парковкою.
Безпека — 4 бали
Кількість велосипедів в день — 5-6

Мехмат

мехмат1-300x225Встановлена зовсім нещодавно. Гарна геометрія. Розміщена біля входу, що є безсумнівним плюсом для безпеки залишених тут роверів.
безпека — 4 бали
кількість велосипедів в день — 2

 

 

Географи та психологи

dHFIQFXsXааTs-300x227Встановлена зовсім нещодавно. Гарна геометрія. Розміщена біля входу, що є безсумнівним плюсом для безпеки залишених тут роверів.
безпека — 4 бали
кількість велосипедів в день — 2

 

 

Кібернетики та соціологи

кіб1-300x225Невдала геометрія; неможливо нормально пристібнути велосипед до рами; знаходиться далеко від будівлі. Єдине, що рятує дану парковку, — розташування її у доволі прохідному місці.
безпека — 2 бали
кількість велосипедів в день — 1
Оцінка рівня безпеки була зроблена спільно з представником асоціації велосипедистів Києва.

P.S. Нещодавно Студрада студмістечка анонсувала вирішення проблеми зі зберіганням велосипедів в гуртожитках — облаштування велокімнат.

4

Публікується з дозволу авторів. Оригінал статті.

Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 273 днів. За цей час ми опублікували 23462 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button