Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24986 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Дизайнери-волонтери «Агенти змін» вирішили зробити повний редизайн системи навігації у київському метро. Це — продовження попередніх проектів: схеми швидкісного транспорту та лінійні схеми для вагонів, редизайн безконтактних карток та інформаційних плакатів.
На думку «Агентів змін», київський метрополітен — нескладна, але дуже завантажена транспортна система, яка обслуговує мільйони пасажирів щодня. І пасажири відчувають чимало дрібних та великих незручностей, у зв’язку з поточною навігацією. Зокрема, у годину пік не так просто зорієнтуватися, де знаходиться потрібний вихід зі станції метро «Хрещатик», чи знайти перехід на іншу станцію, що працбє, або ж з першого разу потрапити у потрібний вихід з підземного переходу на Льва Толстого або на Позняках. Це зумовлено тим, що система навігації або взагалі відсутня, або незрозуміла, чи губиться на фоні засилля рекламних вивісок.
Нову навігацію будуть розробляти виходячи з особливостей київської підземки на латиниці та кирилиці. Етапи розробки навігації вказані на схемі:
В якості пілотного проекту дизайнери взялися за вузол «Хрещатик» — «Майдан Незалежності». На їхню думку, цей вузол найскладніший і, знайшовши рішення для нього можна знайти рішення і для усіх інших станцій.
«Ми розділилися на команди, спустилися в метро з фотоапаратами і телефонами та відзняли вузол практично з усіх можливих ракурсів і точок. Крім цього, ми спостерігали за поведінкою пасажирів у годину пік, визначали труднощі, а також спілкувалися зі співробітниками у всіх ключових точках. Це дозволило нам отримати важливі інстайти, які неможливо було б визначити, сидячи у приміщенні. Після цього ми виписали всі можливі варіанти використання цього транспортного вузла, яких виявилося близько 30 штук».
У результаті дослідження дизайнери дізналися, які є потреби в інформації в різних точках транспортного вузла в метро. Тепер вони планують знайти рішення, які б найкраще задовольняли потреби пасажирів у кожній з точок.
«Агенти змін» планують зробити процес розробки навігації максимально відкритим і про усі подальші кроки сповіщатимуть громадськість.
Фото: «Агенти змін»
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті