Для Ленінградської площі розроблять новий проект реконструкції вартістю 800 тисяч гривень

Дата публікації: 2.9.2015 Розділ: Новини

Департамент містобудування та архітектури став замовником техніко-економічного обгрунтування (ТЕО) нового проекту реконструкції Ленінградської площі.

ТЕО, вартістю 800 тисяч гривень виконуватиметься інститутом «Київсоюзшляхпроект». Після проходження державної експертизи матеріали ТЕО будуть обов’язковими для врахування на наступних стадіях проектування.

Головна вимога: збереження містобудівної перспективи Ленінградської площі, при забезпеченні високих техніко-експлуатаційних характеристик транспортної розв`язки, як складової частини Малої кільцевої дороги.

Розробка ТЕО здійснюватиметься на багатоваріантній основі, з обов`язковим транспортним моделюванням.

У 2006 році інститут «Київдормістпроект» розробив проект трирівневої транспортної розв’язки на Ленінградській площі, який складався з двох естакад по чотири смуги руху, протяжністю 1, 2 км та тунелю, довжиною 400 метрів. За проект проголосували, він пройшов експертизу і був затверджений розпорядженням КМДА від 30 вересня 2008 року. Проте у зв’язку з затримкою початку реконструкції і зміною транспортної ситуції, Департамент містобудування вирішив переглянути проект, повідомляється на сайті Newbud.

Screen-Shot-2015-09-02-at-2.06.47-PMЗгідно з новим технічним завданням розробник зобов’язаний:

  1. Визначити концепцію загальної реорганізації руху на прилеглій до Ленінградської площі вулично-магістральній мережі, що включає:
  • відрізок Малої кільцевої дороги від Броварського пр-ту до Ленінградської площі;
  • бул. Верховної Ради;
  • вул. Червоногвардійську;
  • вул. Празьку;
  • перспективний тунельний перехід під коліями Дарницького вокзалу на вул. Бориспільську.
  1. Визначити концепцію загальної реорганізації руху рейкового транспорту в районі Ленінградської площі, включаючи:
  • перспективний трамвайний тунельний перехід під коліями Дарницького вокзалу на вул. Бориспільську;
  • перспективну кільцеву лінію ЛРТ в межах Малої кільцевої дороги.
  1. Розробити транспортну розв’язку у варіантах:
  • з реорганізацією руху прилеглою вуличною мережею (введення режиму одностороннього руху вулицями: Празька, Володимира Сосюри, Івана Сергієнка, Будівельників та проспектами Юрія Гагаріна і Миру).
  • зі збереженням чинної схеми ОДР на прилеглій вуличній мережі.

 

Опублікувати в соцмережах

Підтримати проект

Підписуйтесь на розсилку і щотижня отримуйте наші найкращі публікації до себе у поштову скриньку. Обіцяємо не спамити!
  • Vasyl Malkovich

    А чи узагалі доцільно будувати багаторівневі розв’язки, якщо увесь світ намагається розвантажити дороги від легкових авто та збілшує кількість громадського транспорту? Чи не варто нам піти таким шляхом і тим самим зекономити кошти від будування та утримання складніших інженерних споруд?