Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 269 днів. За цей час ми опублікували 23431 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У Києві відкрили велодоріжку, яка сполучає Троєщину з центром міста.

Загальна довжина велошляхів становить приблизно 22 км. Вони прокладені від Троєщини до Європейської площі (вулиця Бальзака до Ватутіна (Бальзака до  Московського мосту)  — вул. Труханівська — підйом Хрещатим парком до Володимирського узвозу — Європейська площа).

ЧИТАТИ ТАКОЖ: Поїхали: у Києві розбудують велоінфраструктуру

12043229_1164921573524899_3472844787643956839_n

фото:Віктор Крук

Доріжки мають асфальтне покриття, таке ж, з якого зроблені тротуари, і відгороджені зеленими зонами від проїжджої частини та спеціальним маркуванням — від пішохідної. Доріжки облаштовували шляхом розширення тротуарів. На перехрестях вони виділені червоним кольором, аби бути помітними водіям.

10151352_10152163220495318_752908557_n

Ксенія Семенова

радниця Київського міського голови з питань розвитку велосипедної інфраструктури

«Це перший повноцінний велосипедний маршрут, який сполучає дві частини міста. Вперше обладнана ділянка з велосипедною смугою на проїзній частині. Вона  відмічена відповідним маркуванням і розроблена згідно з рекомендаціями працівників  GIZ. Також встановлені попереджувальні знаки для водіїв, а для велосипедистів — спеціальні знаки меншого розміру, які будуть легше привертати увагу. Менші знаки також  розроблені, аби не створювати зайвого візуального шуму. Наразі «Агенти Змін» розробляють навігацію для велосипедистів. Вона вже встановлена у Хрещатому парку. Під час облаштування велодоріжок інженери та інші працівники слідували рекомендаціям GIZ».

Деякі кияни, які вже їздили новою велодоріжкою, жаліються у Facebook, що на проїзній частині, коли швидкість велосипеда понад 30 км/год, не зручно гальмувати. Інші зазначають, що на деяких ділянках доріжка або зовсім розривається, або перелаштовується на інший бік і змушує велосипедиста переїжджати.

12036481_1215542381796584_1514979847440340523_n

фото: Еміль Салманов

11986578_1215533451797477_8163401199294623301_n

фото: Еміль Салманов

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button