Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 53 днів. За цей час ми опублікували 27098 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У Києві відкрили велодоріжку, яка сполучає Троєщину з центром міста.

Загальна довжина велошляхів становить приблизно 22 км. Вони прокладені від Троєщини до Європейської площі (вулиця Бальзака до Ватутіна (Бальзака до  Московського мосту)  — вул. Труханівська — підйом Хрещатим парком до Володимирського узвозу — Європейська площа).

ЧИТАТИ ТАКОЖ: Поїхали: у Києві розбудують велоінфраструктуру

12043229_1164921573524899_3472844787643956839_n

фото:Віктор Крук

Доріжки мають асфальтне покриття, таке ж, з якого зроблені тротуари, і відгороджені зеленими зонами від проїжджої частини та спеціальним маркуванням — від пішохідної. Доріжки облаштовували шляхом розширення тротуарів. На перехрестях вони виділені червоним кольором, аби бути помітними водіям.

10151352_10152163220495318_752908557_n

Ксенія Семенова

радниця Київського міського голови з питань розвитку велосипедної інфраструктури

«Це перший повноцінний велосипедний маршрут, який сполучає дві частини міста. Вперше обладнана ділянка з велосипедною смугою на проїзній частині. Вона  відмічена відповідним маркуванням і розроблена згідно з рекомендаціями працівників  GIZ. Також встановлені попереджувальні знаки для водіїв, а для велосипедистів — спеціальні знаки меншого розміру, які будуть легше привертати увагу. Менші знаки також  розроблені, аби не створювати зайвого візуального шуму. Наразі «Агенти Змін» розробляють навігацію для велосипедистів. Вона вже встановлена у Хрещатому парку. Під час облаштування велодоріжок інженери та інші працівники слідували рекомендаціям GIZ».

Деякі кияни, які вже їздили новою велодоріжкою, жаліються у Facebook, що на проїзній частині, коли швидкість велосипеда понад 30 км/год, не зручно гальмувати. Інші зазначають, що на деяких ділянках доріжка або зовсім розривається, або перелаштовується на інший бік і змушує велосипедиста переїжджати.

12036481_1215542381796584_1514979847440340523_n

фото: Еміль Салманов

11986578_1215533451797477_8163401199294623301_n

фото: Еміль Салманов

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button