Громадська організація Комітет виборців України провела дослідження і порівняла, скільки витрачають політичні партії на передвиборчу рекламу в Україні.
Опитано більше шістдесяти експертів з 24 областей України. Експертна оцінка базувалась на кількості білбордів, сіті-лайтів, друкованих матеріалів, агітаційних наметів, сувенірної продукції, публічних заходів, організованих на підтримку політичної сили.
Витрати партій різняться у регіонах України. Так, у південних областях України (Запорізька, Одеська, Херсонська, Миколаївська) найбільш помітною є кампанія партій «Опозиційний блок» та «Наш Край». На Сході України (Дніпропетровська, Донецька, Луганська, Харківська області) партії «Відродження», «Наш край» та «Опозиційний блок» сумарно витратили за звітний період удвічі більше, ніж інші. На Заході (Івано-Франківська, Закарпатська, Рівненська, Львівська, Чернівецька, Тернопільська, Волинська, Хмельницька області) лідерами за витратами стали партія БПП «Солідарність» та ВО «Свобода». В Центрі та на Півночі (Вінницька, Черкаська, Полтавська, Кіровоградська, Київська, Житомирська, Сумська та Чернігівська області) найбільше витрат здійснили партії БПП «Солідарність» та «УКРОП».
Опитування показало, що політичні партії, які діють регіонально, проводять агітаційну кампанію, яка за своїм масштабом мало відрізняється від кампанії парламентських сил.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті