Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Громадська організація Комітет виборців України провела дослідження і порівняла, скільки витрачають політичні партії на передвиборчу рекламу в Україні.
Опитано більше шістдесяти експертів з 24 областей України. Експертна оцінка базувалась на кількості білбордів, сіті-лайтів, друкованих матеріалів, агітаційних наметів, сувенірної продукції, публічних заходів, організованих на підтримку політичної сили.
Витрати партій різняться у регіонах України. Так, у південних областях України (Запорізька, Одеська, Херсонська, Миколаївська) найбільш помітною є кампанія партій «Опозиційний блок» та «Наш Край». На Сході України (Дніпропетровська, Донецька, Луганська, Харківська області) партії «Відродження», «Наш край» та «Опозиційний блок» сумарно витратили за звітний період удвічі більше, ніж інші. На Заході (Івано-Франківська, Закарпатська, Рівненська, Львівська, Чернівецька, Тернопільська, Волинська, Хмельницька області) лідерами за витратами стали партія БПП «Солідарність» та ВО «Свобода». В Центрі та на Півночі (Вінницька, Черкаська, Полтавська, Кіровоградська, Київська, Житомирська, Сумська та Чернігівська області) найбільше витрат здійснили партії БПП «Солідарність» та «УКРОП».
Опитування показало, що політичні партії, які діють регіонально, проводять агітаційну кампанію, яка за своїм масштабом мало відрізняється від кампанії парламентських сил.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті