Це полегшить навантаження на метрополітен у години пік та покращить транспортну ситуацію в місті.
Транспортний інженер Департаменту архітектури та містобудування КМДА Віктор Петрук пропонує створити в Києві транспортне кільце, проклавши трамвайні колії на мосту Патона та на Подільському мосту, будівництво якого ще не завершено. При цьому транспортна ситуація в місті значно покращується, згідно з розрахунками.
В результаті «транспортних реформ» колишнього міського голови Олександра Омельченка Київ втратив близько 100 кілометрів трамвайних колій. В тому числі трамвайна мережа була роз’єднана на ліво- та правобережну внаслідок знищення колій на мосту Патона. Зараз цей вид транспортну виконує лише одну функцію – він підвозить пасажирів до станцій метрополітену. Однак, на думку Віктора Петрука, єдиною перспективою трамвая є відмова від функції транспорту, що підвозить пасажирів на користь функції транспорту, який перевозить від місць проживання до місць праці. А для цього необхідно об’єднати лівобережну та правобережну трамвайні мережі.
Найбільш ефективним способом такого об’єднання є будівництво 30 кілометрового кільця ЛРТ, з двома переходами через Дніпро: мостом Патона і Подільським мостовим переходом, пише Петрук. Але враховуючи те, що Подільський міст досі не зданий у експлуатацію і у найближчі роки навряд запрацює, пропонується почати з відновлення трамвайних шляхів саме на мосту Патона.
Ці пропозиції були промодельовані на Транспортній моделі м.Києва, в рамках спільної роботи КМДА та Світового банку, зі створення Інтегрованого плану розвитку транспортної інфраструктури Києва.
Пропонується відновлення трамвайної лінії на мосту Патона та будівництво лінії: пр-т Возз’єднання – бул. Дружби Народів – вул. Червоноармійська / вул. Горького – вул. Саксаганського / вул. Жилянська, і реорганізація чинних 20-ти трамвайних маршрутів у вісім нових:
№1 – Михайлівська Борщагівка – пл. Шевченка;
№2 – “Кільцева дорога” – вул. Милославська;
№3 – “Позняки” – вул. Милославська;
№5 – пл. Либідська – “Героїв Дніпра”;
№6 – Автогенний завод – Рембаза;
№7 – ДВРЗ – “Лісова”;
№8 – вул. Лайоша Гавро – Пуща-Водиця.
За таких умов пасажиропотік київського трамваю зростає у 2,4 рази – з 343 до 812 тис. пасажирів на добу. Для порівняння – метро перевозить 1,5 мільйона пасажирів щодня, а маршрутки – 1,1 мільйона пасажирів.
Разом з реорганізацією роботи міської електрички, відновлення київського трамваю дасть найкращі результати в плані підвищення якості пасажирського транспорту за умов порівняно невеликих капіталовкладень, вважає Віктор Петрук. При цьому не потрібно будувати жодних нових мостів чи тунелей через Дніпро.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті