Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Це полегшить навантаження на метрополітен у години пік та покращить транспортну ситуацію в місті.
Транспортний інженер Департаменту архітектури та містобудування КМДА Віктор Петрук пропонує створити в Києві транспортне кільце, проклавши трамвайні колії на мосту Патона та на Подільському мосту, будівництво якого ще не завершено. При цьому транспортна ситуація в місті значно покращується, згідно з розрахунками.
В результаті «транспортних реформ» колишнього міського голови Олександра Омельченка Київ втратив близько 100 кілометрів трамвайних колій. В тому числі трамвайна мережа була роз’єднана на ліво- та правобережну внаслідок знищення колій на мосту Патона. Зараз цей вид транспортну виконує лише одну функцію – він підвозить пасажирів до станцій метрополітену. Однак, на думку Віктора Петрука, єдиною перспективою трамвая є відмова від функції транспорту, що підвозить пасажирів на користь функції транспорту, який перевозить від місць проживання до місць праці. А для цього необхідно об’єднати лівобережну та правобережну трамвайні мережі.
Найбільш ефективним способом такого об’єднання є будівництво 30 кілометрового кільця ЛРТ, з двома переходами через Дніпро: мостом Патона і Подільським мостовим переходом, пише Петрук. Але враховуючи те, що Подільський міст досі не зданий у експлуатацію і у найближчі роки навряд запрацює, пропонується почати з відновлення трамвайних шляхів саме на мосту Патона.
Ці пропозиції були промодельовані на Транспортній моделі м.Києва, в рамках спільної роботи КМДА та Світового банку, зі створення Інтегрованого плану розвитку транспортної інфраструктури Києва.
Пропонується відновлення трамвайної лінії на мосту Патона та будівництво лінії: пр-т Возз’єднання – бул. Дружби Народів – вул. Червоноармійська / вул. Горького – вул. Саксаганського / вул. Жилянська, і реорганізація чинних 20-ти трамвайних маршрутів у вісім нових:
№1 – Михайлівська Борщагівка – пл. Шевченка;
№2 – “Кільцева дорога” – вул. Милославська;
№3 – “Позняки” – вул. Милославська;
№5 – пл. Либідська – “Героїв Дніпра”;
№6 – Автогенний завод – Рембаза;
№7 – ДВРЗ – “Лісова”;
№8 – вул. Лайоша Гавро – Пуща-Водиця.
За таких умов пасажиропотік київського трамваю зростає у 2,4 рази – з 343 до 812 тис. пасажирів на добу. Для порівняння – метро перевозить 1,5 мільйона пасажирів щодня, а маршрутки – 1,1 мільйона пасажирів.
Разом з реорганізацією роботи міської електрички, відновлення київського трамваю дасть найкращі результати в плані підвищення якості пасажирського транспорту за умов порівняно невеликих капіталовкладень, вважає Віктор Петрук. При цьому не потрібно будувати жодних нових мостів чи тунелей через Дніпро.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті