Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Це полегшить навантаження на метрополітен у години пік та покращить транспортну ситуацію в місті.

Транспортний інженер Департаменту архітектури та містобудування КМДА Віктор Петрук пропонує створити в Києві транспортне кільце, проклавши трамвайні колії на мосту Патона та на Подільському мосту, будівництво якого ще не завершено. При цьому транспортна ситуація в місті значно покращується, згідно з розрахунками.

В результаті «транспортних реформ» колишнього міського голови Олександра Омельченка Київ втратив близько 100 кілометрів трамвайних колій. В тому числі трамвайна мережа була роз’єднана на ліво- та правобережну внаслідок знищення колій на мосту Патона. Зараз цей вид транспортну виконує лише одну функцію – він підвозить пасажирів до станцій метрополітену. Однак, на думку Віктора Петрука, єдиною перспективою трамвая є відмова від функції транспорту, що підвозить пасажирів на користь функції транспорту, який перевозить від місць проживання до місць праці. А для цього необхідно об’єднати лівобережну та правобережну трамвайні мережі.

12132427_1082297948493081_836345853481798408_o

Чинна транспортна модель громадського транспорту Києва

Найбільш ефективним способом такого об’єднання є будівництво 30 кілометрового кільця ЛРТ, з двома переходами через Дніпро: мостом Патона і Подільським мостовим переходом, пише Петрук. Але враховуючи те, що Подільський міст досі не зданий у експлуатацію і у найближчі роки навряд запрацює, пропонується почати з відновлення трамвайних шляхів саме на мосту Патона.

Ці пропозиції були промодельовані на Транспортній моделі м.Києва, в рамках спільної роботи КМДА та Світового банку, зі створення Інтегрованого плану розвитку транспортної інфраструктури Києва.

Пропонується відновлення трамвайної лінії на мосту Патона та будівництво лінії: пр-т Возз’єднання – бул. Дружби Народів – вул. Червоноармійська / вул. Горького – вул. Саксаганського / вул. Жилянська, і реорганізація чинних 20-ти трамвайних маршрутів у вісім нових:

№1 – Михайлівська Борщагівка – пл. Шевченка;
№2 – “Кільцева дорога” – вул. Милославська;
№3 – “Позняки” – вул. Милославська;
№5 – пл. Либідська – “Героїв Дніпра”;
№6 – Автогенний завод – Рембаза;
№7 – ДВРЗ – “Лісова”;
№8 – вул. Лайоша Гавро – Пуща-Водиця.

12113339_1082298085159734_4857256238258647919_o

Перспективна транспортна модель з новими транспортними маршрутами

За таких умов пасажиропотік київського трамваю зростає у 2,4 рази – з  343 до 812 тис. пасажирів на добу. Для порівняння  – метро перевозить 1,5 мільйона пасажирів щодня, а маршрутки – 1,1 мільйона пасажирів.

Разом з реорганізацією роботи міської електрички, відновлення київського трамваю дасть найкращі результати в плані підвищення якості пасажирського транспорту за умов порівняно невеликих капіталовкладень, вважає Віктор Петрук. При цьому не потрібно будувати жодних нових мостів чи тунелей через Дніпро.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button