Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 318 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Киянам обіцяють велосмуги та простір для відпочинку. Про це пишуть на сайті Департаменту містобудування та архітектури КМДА.
Департамент містобудування та архітектури виступив замовником техніко-економічного обґрунтування реконструкції транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги та вулиць Гетьмана і Довженка. За результатами відкритих торгів розробником першої стадії проектування визначено ПАТ «Київсоюзшляхпроект».
Відповідно до технічного завдання «Київсоюзшляхпроект» має розробити проект трирівневої транспортної розв’язки з реверсним розподільним кільцем. Вартість робіт складає 1,18 млн. грн. Роботи мають бути виконані до лютого 2016 року.

Необхідність у розробці проекту виникла у зв’язку з аварійним станом Шулявського шляхопроводу. Після низки пожеж шляхопровід частково втратив несучу спроможність. Окрім того цей транспортний вузол, що знаходиться на перетині малої кільцевої дороги та радіальної вилітної магістралі є надзвичайно перевантаженим і потребує збільшення пропускної спроможності.

Зліва – проект, розроблений у 2010 році, справа – концепція нового проекту
На жаль, розроблений у 2010 році інститутом «Київдормістпроект» проект реконструкції Шулявської транспортної розв’язки не відповідає вимогам, кажуть у Департаменті. Проект не вирішує питання збільшення пропускної спроможності вузла та потребує додаткових земельних ресурсів під будівництво третього лівоповоротного з’їзду, для чого передбачалось знесення п’ятого цеху заводу «Більшовик».
«Шулявська транспортна розв’язка сьогодні пропускає трохи менше 13 тисяч автомобілів за годину. Результати транспортного моделювання та натурного експерименту показали, що трирівнева транспортна розв’язка пропускатиме майже вдвічі більше – до 21 тисячі автомобілів за годину» – коментує ситуацію головний спеціаліст управління інженерно-транспортної інфраструктури Департаменту містобудування та архітектури Віктор Петрук.
Важливо й те, що новий варіант реконструкції розв’язки біля метро «Шулявська» є компактним та передбачає збереження п’ятого цеху заводу «Більшовик», який є пам’ятником промислової архітектури періоду індустріалізації.

«Такий проект не тільки зберігає п’ятий цех заводу «Більшовик», а й звільняє додаткову територію. Це дві земельні ділянки загальною площею близько 1 гектару, які на сьогоднішній день зайняті лівоповоротними з’їздами. Таким чином місто отримує місце для створення двох публічних просторів. Окрім того, транспортна розв’язка враховуватиме потреби велосипедистів, а пішохідні й транспортні потоки будуть повністю розведені в різних рівнях», – зазначив Віктор Петрук.
Нагадаємо, що минулого року архітектори Олександр Макаренко та Юрій Кузьмін запропонували створити громадський простір, зсунувши запропонований проект розв’язки до центру міста, щоб користувачі станції метро «Шулявська» могли не спускатись у довгий підземний перехід.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті