Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 304 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Після Нового року тариф у міському транспорті, включаючи метро і маршрутки, може підвищитися приблизно в 1,5 рази. Про це пишуть «Вести» з посиланням на прес-службу Департаменту транспортної інфраструктури КМДА та речницю КП «Київський метрополітен» Наталію Макогон.

У «Київпастрансі» підрахували, що проїзд в автобусі, тролейбусі і трамваї повинен коштувати від 3,70 грн до 4,30 грн. Тож після підведення річних підсумків вартість квитка може змінитись, говорять у Департаменті. Якщо зараз тариф в наземному транспорті становить 3 грн, то, можливо, після Нового року він становитиме 3,50-4 грн.
При цьому у київському метро проїзд може подорожчати до 6 гривень. Тариф, який існує зараз, не є рентабельним. Про це у КП «Київський метрополітен» говорили ще перед попереднім підвищенням в лютому. Київське метро є найдешевшим в світі. За словами Наталії Макогон, після того як підвищилися тарифи на комунальні послуги, на електроенергію, метро стало ще більш збитковим. “Щоб транспорт був рентабельним, проїзд повинен коштувати від 6 до 10 грн”, – підсумувала Макогон.
При цьому у заявах прес-служб транспортних підприємств не йдеться ані про прогресивну шкалу тарифікації, ані про введення єдиного квитка на всі види транспорту, ані про проведення відкритого аудиту підприємств перед подрожчанням.
У багатьох країнах квиток на одну поїздку коштує дорого, але водночас проїзні на місяць, півріччя або рік коштують значно дешевше у перерахунку на одну поїздку. Це робиться для того, аби мешканці міста могли їздити громадським транспортом дешевше, ніж туристи, які купуватимуть одну або декілька поїздок.
«Єдиний квиток» в українській столиці обіцяють ввести вже декілька років. Ця система дозволила б зменшити кількість готівки в обігу підприємств і зробити розрахунки між міським бюджетом і підприємствами більш прозорими, а також зробила б користування транспортом більш зручним для пасажира. Але наразі цього питання немає у порядку денному.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті