Українська компанія DelFast, яка спеціалізується на кур’єрській доставці невеликих товарів протягом години у будь-яку точку Києва на електровелосипедах, розробила мобільний додаток. DelFast – call a courier функціонує по принципу сервісу онлайн-замовлень таксі UBER, тільки розрахований на доставку товарів.
Якщо вам потрібно швидко отримати продукт з магазину, листи, документацію чи банківську картку, заповнивши поля у мобільному застосунку, ви можете обрати кур’єра, вказати бажаний час отримання товару й встановити ціну.
Процес складається з трьох кроків: заповнення інформації щодо доставки, вибір кур’єра й, власне, спілкування з ним.
Серед кур’єрів — фізичні особи, які у свій вільний час можуть привезти продукти й отримати за це гроші.
Данило Тонкопій, СЕО компанії DelFast розповідає про онлайн-сервіс і те, як їм вдалося організувати доставку на електровелосиделах в Україні у кризу.
Про мобільний застосунок DelFast – call a courier
«Мобільний сервіс — це ідейний проект DelFast, але який функціонує поза межами впливу компанії. Так ми його розвиваємо і позиціюємо. Ідея нашого мобільного сервісу — вітчизняний аналог UBER — поєднати інтереси учасників ринку, фізосіб і бізнесу. Для фізосіб — це чудова можливість додаткового доходу, у якості кур’єра. Людина може отримувати заробіток саме тоді, коли має вільний час і потребує грошей. Виконав доставку(-и) і готівка вже на руках. В будь-якому місті країни можна організовувати власну доставку. Просто уявіть, у вас є два десятки друзів, ви активні та хочете власну справу. Ми кажемо — ось вам платформа, вона автоматизована для вашого бізнесу. Все, що потрібно у вашому місті — це донести ідею до замовників. Завітайте у офлайнові реальні магазини або розшарьте інформацію серед онлайнових магазинів вашого міста — і у вас є постійний дохід. Доставляти можна все, що завгодно: засоби гігієни для дітей (якщо мама не може залишити з кимось дитину і піти в магазин), квитки, квіти, їжу, листівки, банківські картки.
Те саме й стосовно бізнесу. Це — унікальний додатковий сервіс, який значно пришвидшує процес роботи з клієнтами. Мобільний сервіс дозволяє з’єднати замовника з виконавцем і здійснити доставку «від дверей до дверей» за лічені години. Клієнту не потрібно їхати до вас в магазин, втім завдяки сервісу він не втрачає можливого покупця. Адже тепер менеджери надають своїм покупцям можливість доставки з магазину до дверей будинку просто вибравши кур’єра. Це стратегія win-win.
Як все починалося
На сьогодні вже можна говорити про компанію DelFast, яка здійснює доставку товарів вагою до семи кг у стислий час, і окремо про мобільний сервіс на базі Android.
Нам стало цікаво, чому доставити піцу можна за годину, а мобільний телефон — ні; чому така довга процедура оформлення та доставки аж «на завтра». Ось і подумалося: купа людей хоче отримувати товар якнайшвидше з моменту оформлення замовлення, тож треба задовольнити цей попит. Доставка на електробайках дозволяє це зробити так швидко, залежно від того, коли товар передано кур’єру. Що казати, ідея себе виправдала, й актуальна не лише в Україні. Світ став динамічним. Ми бачимо це й у Польщі, де у нас вже відкрито представництво. Плануємо далі йти в інші країни, адже ринкова ніша є. Її лише потрібно розвивати у правильний спосіб. Ми прагнемо об’єднувати активних, з запалом до змін, суспільно небайдужих людей. Тому для реалізації ідеї зупинилися на екологічному виді транспорту, на електровелосипедах. У 2014 році був запущений стартап.
Ідейних батьків-засновників два: підприємець Данило Тонкопій та засновник журналу The Best Сергій Денисенко.
Як складно було реалізувати ідею у Києві
Перший крок був лише половиною шляху. Потрібно лише діяти. Особливих труднощів не виникало, просто іноді важко було донести ідею, що доставку можна робити до дверей, а не до відділення, і лишень за лічені години, а не «на завтра» (як це в багатьох операторів). Через це ми просувалися поступово. Спочатку відкрили першу станцію на Петрівці. Це дуже потужний комерційний район міста, де зосереджено багато інтернет-магазинів й складів. Паралельно ми вели перемовини з клієнтами. На регулярній основі з нами працює вже півсотні інтернет-магазинів. Наразі є п’ять чинних станцій. Незабаром планується відкрити ще дві.
Ми постійно зростаємо. Знаєте, як в «МакДональдс», менеджери постійно навчають стажистів. Так і ми. Є постійний штат кур’єрів: близько півсотні, і в режимі реального часу йде набір та навчання стажистів. Не всі його проходять, не всі витримують графік, не всім до душі постійна зайнятість. Багатьом, хто хоче бути з нами ідейно, але не має вдосталь часу, щоб бути в команді, ми пропонуємо наш мобільний сервіс.
Бувають випадки, коли кур’єр не встигає доставити продукт за годину. Адже людський фактор є сильніший за будь-який форс-мажор. Але ми працюємо на упередження таких випадків й навчаємо персонал. По факту виникнення подібних ситуацій, звичайно, встановлюємо причину й обов’язково телефонуємо замовнику, пояснюємо і компенсуємо негаразди, якщо вони спричинені з нашого боку. В цих питаннях ми відкриті, але й акуратні, жоден негативний коментар не видаляємо зі своєї інтернет сторінки. На всі реагуємо і вирішуємо в той чи інший спосіб. Клієнт це звичайно головне, але життя наших кур’єрів також безцінне.
Про велосипеди та сезонність
Вибір постачальника дуже непростий, хоча здавалося, що вибір на ринку існує. Нещодавно ми оновили частину велопарку: нові Команчі й спортивні велосипеди. Вони дозволяють іншу посадку кур’єрів, іншу маневровість, що особливо важливо на дорозі. А з огляду на те, що доставку не припиняємо навіть взимку, то безпека — один з головних факторів. Взагалі ми відкрити до співпраці, тому якщо хтось бажає нам запропонувати щось з технічного боку, будемо розглядати із цікавістю.
Про товари
Більшість наших клієнтів — це інтернет-магазини, корпоративний сектор (комерційні компанії, банки), що й характеризує замовлення. Самі товари не вирізняються якоюсь дивиною. До того ж, ми діємо в межах чинного законодавства. Більше того, якщо закон не дозволяє нам здійснювати доставку ліків, то ми цього не робимо на відміну від багатьох інших, хто нехтує цим. Але кумедні або просто цікаві випадки трапляються постійно. То з власної ініціативи кур’єр допоможе людині на дорозі, то здійснює доставку товару навіть, коли байк вийшов з ладу в дорозі, адже клієнт чекає, і кур’єр летить стрімголов. То вже щось непереборне повинно статися, щоб він запізнився».
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті