Брендингова агенція FEDORIV в рамках рекламної кампанії для Київського зоопарку розробила новорічний календар «Червона вогняна мавпа».
За перші два місяці після старту рекламної кампанії, яка розпочалася навесні 2015 року, до зоопарку завітали 160 тисяч відвідувачів, що у два рази більше за відповідний період минулого року.

На волонтерських засадах брендингова агенція FEDORIV розробила для зоопарку нову систему візуальної ідентичності, запропонувала комплексне рішення для оформлення інформаційних і заборонних табличок на його території та вигадала ряд інтерактивних активацій, у тому числі концепцію мобільного додатка та способу представлення бренду в соціальних мережах.

За підтримки КМДА, яка надала дозвіл на безкоштовне розміщення по Києву бордів та сітілайтів, у місті з’явилися намальовані аквареллю звірята авторства художниці Марічки Рубан з віршованими підписами. Фактично це була перша комунікація Київського зоопарку.

За допомогою такої реклами директор зоопарку Кирило Трантін хотів змінити його імідж. Адже у 2015 році зоопарк виглядав майже так само, як і 50 років тому. Мало того, після сумнозвісних новин про загибель тварин, у киян склалося враження, що у зоопарку погано усім – від тварин, до працівників і відвідувачіа.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті