Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24990 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Брендингова агенція FEDORIV в рамках рекламної кампанії для Київського зоопарку розробила новорічний календар «Червона вогняна мавпа».
За перші два місяці після старту рекламної кампанії, яка розпочалася навесні 2015 року, до зоопарку завітали 160 тисяч відвідувачів, що у два рази більше за відповідний період минулого року.
На волонтерських засадах брендингова агенція FEDORIV розробила для зоопарку нову систему візуальної ідентичності, запропонувала комплексне рішення для оформлення інформаційних і заборонних табличок на його території та вигадала ряд інтерактивних активацій, у тому числі концепцію мобільного додатка та способу представлення бренду в соціальних мережах.
За підтримки КМДА, яка надала дозвіл на безкоштовне розміщення по Києву бордів та сітілайтів, у місті з’явилися намальовані аквареллю звірята авторства художниці Марічки Рубан з віршованими підписами. Фактично це була перша комунікація Київського зоопарку.
За допомогою такої реклами директор зоопарку Кирило Трантін хотів змінити його імідж. Адже у 2015 році зоопарк виглядав майже так само, як і 50 років тому. Мало того, після сумнозвісних новин про загибель тварин, у киян склалося враження, що у зоопарку погано усім – від тварин, до працівників і відвідувачіа.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті