Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24980 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У сервісі петиції Київської міської ради з’явилась пропозиція організувати додатковий світлофор та наземний пішохідний перехід на Бесарабській площі. Підписати петицію можна за посиланням.

Запропонована схема організації руху виглядає так:

_6692945

Авторка петиції стверджує, що сьогодні існує проблема переходу пішоходів з тротуару непарного боку вулиці Хрещатик до майданчика перед центральним входом у Бесарабський ринок (перехід 1 на схемі). У години пік, згідно з підрахунками, понад 500 людей на годину переходять проїжджу частину у час, коли горить червоне світло для машин. Пішохідним маршрутом через підземні переходи користуються одиниці.

Водночас існує нерегульований пішохідний перехід біля бокового входу до Бесарабського ринку (перехід 2). Перехід набагато менш популярний, ніж стихійний перехід біля центрального входу. Окрім того, він розташований відразу за поворотом – водії мають обмежений огляд цього переходу через споруду Бесарабського ринку.

Ще одне місце неврегульованого переходу пішоходами проїжджої частини – біля заднього виходу з Бесарабського ринку (перехід 3), в місті примикання вулиці Круглоуніверситетської, тут відсутній облаштований пішохідний перехід.

Тому пропонується створити світлофор з пішохідним переходом у точці 1, закрити перехід у точці 2 та зробити “зебру” у точці 3. В результаті реалізації цієї реорганізації, пише авторка петиції, у центрі Києва буде поліпшено ситуацію з безпекою пішоходів, транспортною доступністю для людей з обмеженими можливостями відповідно до сучасних європейських підходів у містобудуванні та облаштуванні дорожньо-транспортної інфраструктури.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button