Оператор зовнішньої реклами “РТМ-Україна” припинить експлуатацію тролів (рекламних розтяжок над вулицями) і демонтує їх до 1 лютого, повідомляють Українські новини.

Продаж рекламних площин, як запевняють у компанії, припинено ще з 1 січня 2016 року, а місто назавжди виключить рекламоносії на електроопорах (троли, холдери, рекламні бокси та ін.) з переліку допустимих у Києві.
За словами директора “РТМ-Україна” Олега Невельчука, 12 років тому компанією було розроблено 900 макетів цього рекламного формату для Києва. Але через постійне “перетягування канату” між КП “Київпастранс” та КП “Київреклама” кількість незаконних носіїв зросла втричі, що завдало шкоди як рекламній привабливості тролів, так і безпеці транспорту і киян.
За даними консталтингової компанії Door Consulting на кінець 2015 року в Києві було розміщено 1920 тролів, що є третім за популярністю рекламним форматом у столиці. Доля його на київському ринку реклами — 8%. У сегменті тролів їх частка – 32% ринку, або близько 400 рекламних об’єктів.
Фото: Ян Медніков
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті