Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 288 днів. За цей час ми опублікували 26243 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Оператор зовнішньої реклами “РТМ-Україна” припинить експлуатацію тролів (рекламних розтяжок над вулицями) і демонтує їх до 1 лютого, повідомляють Українські новини.

978007_512563298811622_775057872_o

Продаж рекламних площин, як запевняють у компанії, припинено ще з 1 січня 2016 року, а місто назавжди виключить рекламоносії на електроопорах (троли, холдери, рекламні бокси та ін.) з переліку допустимих у Києві.

За словами директора “РТМ-Україна” Олега Невельчука, 12 років тому компанією було розроблено 900 макетів цього рекламного формату для Києва. Але через постійне “перетягування канату” між КП “Київпастранс” та КП “Київреклама” кількість незаконних носіїв зросла втричі, що завдало шкоди як рекламній привабливості тролів, так і безпеці транспорту і киян.

За даними консталтингової компанії Door Consulting на кінець 2015 року в Києві було розміщено 1920 тролів, що є третім за популярністю рекламним форматом у столиці. Доля його на київському ринку реклами — 8%. У сегменті тролів їх частка – 32% ринку, або близько 400 рекламних об’єктів.

Фото: Ян Медніков

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button