Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24986 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Оператор зовнішньої реклами “РТМ-Україна” припинить експлуатацію тролів (рекламних розтяжок над вулицями) і демонтує їх до 1 лютого, повідомляють Українські новини.
Продаж рекламних площин, як запевняють у компанії, припинено ще з 1 січня 2016 року, а місто назавжди виключить рекламоносії на електроопорах (троли, холдери, рекламні бокси та ін.) з переліку допустимих у Києві.
За словами директора “РТМ-Україна” Олега Невельчука, 12 років тому компанією було розроблено 900 макетів цього рекламного формату для Києва. Але через постійне “перетягування канату” між КП “Київпастранс” та КП “Київреклама” кількість незаконних носіїв зросла втричі, що завдало шкоди як рекламній привабливості тролів, так і безпеці транспорту і киян.
За даними консталтингової компанії Door Consulting на кінець 2015 року в Києві було розміщено 1920 тролів, що є третім за популярністю рекламним форматом у столиці. Доля його на київському ринку реклами — 8%. У сегменті тролів їх частка – 32% ринку, або близько 400 рекламних об’єктів.
Фото: Ян Медніков
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті