Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 287 днів. За цей час ми опублікували 23556 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Петиція щодо запровадження нічного транспорту в Києві набрала 10 000 підписів ще наприкінці 2015 року, але нічні автобуси так і не з’явилися на київських вулицях.

1

КП «Київпастранс» вже заявило, що готове розпочати нічні перевезення, але Департамент транспортної інфраструктури КМДА досі не оголосив конкурс серед перевізників, чекаючи на рішення депутатів міськради, повідомляє Вечірній Київ. За словами прес-секретаря «Київпастрансу» Ганни Бондар, підприємство вже підготувало автобуси і подало пропозиції до профільного Департаменту, запуск маршрутів було анонсовано на новорічну ніч, але цього так і не сталося.

Ідея нічних маршрутів витає в столичному повітрі ще з 2013 року – саме тоді вона була опрацьована в спільноті «Київські проекти». 7 маршрутів, розроблені групою, мали покривати все місто і сполучити Центральний вокзал, Дарницький вокзал, аеропорт «Жуляни», автостанції, центр міста зі спальними районами. У радіусі пішохідної доступності в півтора кілометри – всі станції метро, окрім «Бориспільскої» і «Червоного хутора».

За словами одного з активістів «Київських проектів» і розробника концепції нічних маршрутів Олексія Нікіфорова, ідеєю пропозиції є дублювання ліній метро для зручності використання пасажирами. Три маршрути повторюють три наявні лінії підземки, четвертий – перспективну лінію на Троєщину, а п’ятий – Борщагівський швидкісний трамвай і знищену лінію до Ленінградської площі, шостий – сполучає Мінський масив з Китаєвим, а сьомий – запроектовану Лівобережную лінію метро.

Передбачено, що нічні маршрути інтегруються в рух службових рейсів «Київпастрансу», які доставляють водіїв до місць роботи уночі. Автобусами можна буде скористатися с 23:00 до 6:00, курсуватимуть вони з інтервалом від 15 до 60 хвилин. Частіше нічні автобуси будуть ходити у суботу та неділю, до 2:00 ночі, з 4:00 ранку та протягом теплого сезону.

Нічні маршрути наявні майже у кожному великому місті Європи. Мешканці Берліну користуються понад 80 нічними маршрутами, Варшави – 42 (причому за денними тарифи), Белграду – понад 30 (але платять на 25-40% вище). У Празі функціонують 33 нічних маршрути, в тому числі 9 трамвайних, які щопівгодини відправляються від центрального пересадочного вузла за денним тарифом. У Будапешті можна послугуватися 40 нічними маршрутами, які курсують основними вулицями з інтервалом від 5 до 15 хвилин. Як це передбачається і київською системою, празькі нічні рейси інтегровані зі службовими. Нічний транспорт є навіть у 460-тисячній Братиславі. Її мешканці можуть скористатися трьома тролейбусними та 17 автобусними маршрутами.

Нічні автобуси також функціонують і в містах України та Росії. В Москві, щоправда, діють усього шість автобусних нічних маршрутів, три тролейбусних та один трамвайний за денним тарифом, у Петербурзі – п’ять дублюючих лінії метро маршрутів. З літа 2015 року нічний транспорт працює у Львові (шість маршрутів за тарифом вісім грн), Рівному, Тернополі, Вінниці (один маршрут за чотири грн з інтервалом 15-20 хвилин).

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button