Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24980 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

На мапі можна відслідкувати, яким чином переміщуються городяни містом — пішки, велосипедами або на байках, на авто чи громадському транспорті, пише CityLab.

1

В цілому лондонці послуговуваються електричками і метро, мешканці Східного Лондону полюбляють велосипеди більше, ніж хтось інший, а жителі центральної частини користуються автобусами і ходять пішки. Вся ця інформація продемонстрована на детальній мапі, що демонструє, як жителі британської столиці пересуваються між околицями і сіті. Автор мапи — Олівер О’Брайан, дослідник Consumer Data Research Centre при Університетському коледжі Лондону. Мапа базується на даних національного перепису 2011 року.

З мапи можна визначити, в яких районах міста не вистачає потужного зв’язку з середмістям у вигляді метро та електричок (зараз у цих місцинах користуються автобусами). Також мапа може слугувати посібником для вивчення можливостей зниження забрудення. Крім цього, можна помітити цікаві особливості — наприклад, район Стемфорд Хілл на півночі центрального Лондону майже весь «пішохідний», хоча розташований неблизько від району ділової активності. Причина проста — там живуть євреї-хасиди, які працюють поряд зі своїими помешканнями. А підвищену прихильність до велосипедів демонструють райони, заселені молоддю, навіть якщо велосипедна інфраструктура в них не краща за інфраструктуру решти районів міста.

Розробка подібної мапи для Києва дозволило б нарешті визначити, якому з київських районів метро більш потрібно, а в яких — слід зосередити увагу на розвитку велоінфраструктури.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button