Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 311 днів. За цей час ми опублікували 26402 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Енергетики запевняють, що шлях зможе забезпечити електроенергією 5 мільйонів людей, не враховуючи опалення, пише GCR.

Тендери на тисячокілометрову трасу вже відкриті, а відбір підрядників почнеться у квітні цього року. Тисячі кілометрів панелей повинно вистачити на забезпечення потреб приблизно п’яти мільйонів осіб, що становить 8% наявного населення Франції. Для перетворення дорожнього полотна в сонячні панелі на проїжджу частину будуть прикріплюватися смужки з фотоелементами товщиною сім міліметрів. Технологія створення подібних фотоелементів розроблена в компанії Colas Group — підрозділі промислової групи Bouygues. На створення панелей, названих Wattway, у компанії пішло п’ять років.
Осередки Wattway містять тонку плівку з полікристалічного кремнію. Вони стійкі до великих навантажень і повинні витримувати навіть проїжджаючі вантажівки, при цьому, як стверджує виробник, володіють достатнім коефіцієнтом тертя, щоб не створювати проблем для транспорту. Фінансування проекту пропонується здійснювати за рахунок підняття податків на бензин, що, за словами міністра екології Франції Марі-Сеголен Руаяль, буде природною мірою у зв’язку із здешевленням вартості нафти.
У 2014 році одна з перших подібних трас відкрилася в Нідерландах — правда, вона розрахована тільки на велосипедистів. У США сімейна пара намагається за допомогою народного фінансування запустити проект створення аналогічних доріг для автомобілів.
Фото: GCR
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті