Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Енергетики запевняють, що шлях зможе забезпечити електроенергією 5 мільйонів людей, не враховуючи опалення, пише GCR.

1

Тендери на тисячокілометрову трасу вже відкриті, а відбір підрядників почнеться у квітні цього року. Тисячі кілометрів панелей повинно вистачити на забезпечення потреб приблизно п’яти мільйонів осіб, що становить 8% наявного населення Франції. Для перетворення дорожнього полотна в сонячні панелі на проїжджу частину будуть прикріплюватися смужки з фотоелементами товщиною сім міліметрів. Технологія створення подібних фотоелементів розроблена в компанії Colas Group — підрозділі промислової групи Bouygues. На створення панелей, названих Wattway, у компанії пішло п’ять років.

Осередки Wattway містять тонку плівку з полікристалічного кремнію. Вони стійкі до великих навантажень і повинні витримувати навіть проїжджаючі вантажівки, при цьому, як стверджує виробник, володіють достатнім коефіцієнтом тертя, щоб не створювати проблем для транспорту. Фінансування проекту пропонується здійснювати за рахунок підняття податків на бензин, що, за словами міністра екології Франції Марі-Сеголен Руаяль, буде природною мірою у зв’язку із здешевленням вартості нафти.

У 2014 році одна з перших подібних трас відкрилася в Нідерландах — правда, вона розрахована тільки на велосипедистів. У США сімейна пара намагається за допомогою народного фінансування запустити проект створення аналогічних доріг для автомобілів.

Фото: GCR

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button