Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 275 днів. За цей час ми опублікували 23482 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Але користуватися велосипедом у місті, як і раніше, важко, пише CityLab.

За даними останньої доповіді Transport of London, використання автомобілів у центрі Лондона зменшилось, у той час як послуговання велосипедами зростає. У перспективі у годину пік на вулицях сіті буде більше велосипедів, ніж автівок. Велосипеди займають простір, вивільнений від авто, адже за 14 років кількість в’іжджаючих до центру міста автомобілів впала майже вдвічі – з 137 тисяч до 64. За це можна подякувати політиці платного в’їзду до сіті, що проводиться з 2003 року, та мірам з популяризації велосипедів, які впроваджує мер Лондона Борис Джонсон.

Темпи росту велосипедизації вражають ще більше. У 2000 році лише 36 тисяч людей потрапляли до центру міста велосипедами, а ось у 2014 році цей показник збільшився до 180 тисяч – у п’ять разів! Велосипедисти займають все більшу частку вуличного полотна, і за декілька років вона перевисить долю автомобілів на вулицях.

Через це повстала проблема захисту велосипедистів на дорогах міста. Наймасштабнішим проектом на цю тему є East West Cycle Superhighway, захищена двосмугова траса, що перетне місто уздовж Темзи. Велосипедний хайвей відкриють влітку. Існуючим велодоріжкам також приділять увагу і зроблять їх більш комфортними.

Щоправда, активісти кажуть, що цього не достатньо, адже на одну станцію метро витрачається стільки грошей, скільки б вистачило на всю велоінфраструктуру міста упродовж шести років. До речі, ще один план щоло велоінфраструктури міста – система маршрутів Quietways – застопорився через те, що його фінансування лежить на плечах районів, а не Transport of London.

Велосипедний бум у Лондоні, здається, не можна зупинити, але його розвиток все ж потребує великих зусиль з розвитку інфраструктури з боку міста.

Фото: standard.co.uk

 

 

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button