Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 32 днів. За цей час ми опублікували 26955 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Але користуватися велосипедом у місті, як і раніше, важко, пише CityLab.

За даними останньої доповіді Transport of London, використання автомобілів у центрі Лондона зменшилось, у той час як послуговання велосипедами зростає. У перспективі у годину пік на вулицях сіті буде більше велосипедів, ніж автівок. Велосипеди займають простір, вивільнений від авто, адже за 14 років кількість в’іжджаючих до центру міста автомобілів впала майже вдвічі – з 137 тисяч до 64. За це можна подякувати політиці платного в’їзду до сіті, що проводиться з 2003 року, та мірам з популяризації велосипедів, які впроваджує мер Лондона Борис Джонсон.
Темпи росту велосипедизації вражають ще більше. У 2000 році лише 36 тисяч людей потрапляли до центру міста велосипедами, а ось у 2014 році цей показник збільшився до 180 тисяч – у п’ять разів! Велосипедисти займають все більшу частку вуличного полотна, і за декілька років вона перевисить долю автомобілів на вулицях.
Через це повстала проблема захисту велосипедистів на дорогах міста. Наймасштабнішим проектом на цю тему є East West Cycle Superhighway, захищена двосмугова траса, що перетне місто уздовж Темзи. Велосипедний хайвей відкриють влітку. Існуючим велодоріжкам також приділять увагу і зроблять їх більш комфортними.
Щоправда, активісти кажуть, що цього не достатньо, адже на одну станцію метро витрачається стільки грошей, скільки б вистачило на всю велоінфраструктуру міста упродовж шести років. До речі, ще один план щоло велоінфраструктури міста – система маршрутів Quietways – застопорився через те, що його фінансування лежить на плечах районів, а не Transport of London.
Велосипедний бум у Лондоні, здається, не можна зупинити, але його розвиток все ж потребує великих зусиль з розвитку інфраструктури з боку міста.
Фото: standard.co.uk
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті