У рамках програми оновлення набережних мер Нью-Йорка Білл де Блазіо пропонує з’єднати Бруклін і Куінс 26-кілометровою лінією трамваю вздовж річки Іст-Рівер, повідомляє Нью-Йорк Таймс.

Лінія буде буде прокладена міськими вулицями. Трасування вздовж Іст-Рівер дозволить покращити транспортний зв’язок з частиною міста, що досі не мала швидкісного транспорту – це промислові центри Сансет-парка, Брукліна, верхів’я Асторії та Куінса. Зараз вони ізольовані навіть від розгалуженої мережі нью-йоркського метро.
Для де Блазіо, демократа, зосередженого на соціальних питаннях, побудова лінії трамваю – своєрідна демонстрація переходу міської політики від амбіціозного планування епохи Блумберга до більш наближенних до потреб людей проектів.
Ця лінія обійдеться місту в $2,5 мільярди, що, як завіряє міська влада, значно дешевше підземного метро. Але до реалізації ще далеко – будівництво має початися у 2019 році і завершиться приблизно у 2024.
Місто поступово змінює концепцію пересуваннь «до Манхеттену і назад». Через це Нью-Йорку потрібна нова система транспорту, не сконцентрована на поїздках виключно з околиць до центру. Цей маршрут, за словами заступника мера з питань житлово-економічного розвитку Алісії Глен, пропонує нове практиче рішення у той час, коли на міську інфраструктуру не вистачає федеральних коштів.
Середня швидкість на маршруті становитиме близько 20 км/год, що дозволить подолати відстань між Куінсом і Брукліном за 27 хвилин. Траса покриє місцевість з населенням приблизно у 45 тисяч чоловік.
Фото: Friends of the Brooklyn Queens Connector
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті