Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 318 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Декілька днів тому на даху станції метро «Вокзальна» з’явилась рекламна конструкція площею 20,5 кв.м. Оператор реклами сплачує у міський бюджет 2937 грн за її експлуатацію.
Про це пише Директор КП «Київреклама» Наталія Гончарова у своєму акаунті на Facebook. Пані Наталя опублікувала документи, на підставі яких розміщено дану рекламу. Вони датовані 2013 та 2014 роком, а погодження видано терміном на 5 років, який закінчується у 2019 році.
Згідно переліку об’єктів культурної спадщини Солом’янського району, будівля станції метрополітену є ще й пам’яткою архітектури з 1986 року. Власник рекламної конструкції (ТОВ «ТІТАН МЕДІА») отримав погодження на її встановлення від чиновника Міністерства культури з припискою, що також потрібно отримати позитивний висновок у ДП «Укрметротунельпроект» щодо «позитивного сприйняття пасажирами емблеми метрополітену», а також погодження Управління культурної спадщини КМДА.
Чи є «позитивне сприйняття емблеми метрополітену» ви можете пересвідчитись на власні очі.

Голова КП «Київреклама» обіцяє перевірити документи, на підставі яких розміщено рекламу. Раніше користувачі Facebook висміяли рекламу одного з українських інтернет-магазинів, жартуючи, що станція метро отримала нову назву.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті