Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У понеділок виявилося, що розпорядження щодо перекриття Хрещатика все ж таки існує, незважаючи на суперечливі заяви Дмитра Білоцерківця і Департаменту транспортної інфраструктури.
Епопея зі скасуванням перекриття головної вулиці столиці розпочалася з сторінки Департаменту транспортної інфраструктури у Facebook. У п’ятницю там з’явилось лаконічне повідомлення, що з 13 лютого рух автомобілів по Хрещатику буде здійснюватися кожен день. На питання, на підставі чого зроблено це повідомлення, співробітник ДТІ відповів так само лаконічно: «Є розпорядження». Посилання на його публікацію не було надано.
«Розпорядження є. Може, воно ще не оприлюднено. Може його оприлюднять у понеділок. На основі чого відновили рух, я не скажу зараз – подзвоніть у понеділок», – такою була відповідь прес-служби Департаменту транспорту. У поліції юристам також підтвердили інформацію щодо скасування пішохідного Хрещатику, але без доказів.
14 лютого, у неділю, декілька сотень активних киян вийшли на мітинг #Закохані_в_Київ під КМДА. Активісти вимагали повернути пішохідний Хрещатик, вивчити можливість його повного або часткового перекриття для руху авто на постійній основі та заборонити змінювати режим користування громадськими просторами без проведення реальних громадських обговорень.
Ця акція змусила чиновників дати задній хід. У коментарі Українській правді в ДТІ зазначили, що вся інформація була помилковою: «Це була помилка. Такого розпорядження нема і відповідно воно не буде оприлюднене. Така ідея (відкрити проїзд Хрещатиком на вихідних – ред.) є. Ця ідея обговорюється, але остаточне рішення ще не прийнято». Директор Департаменту міського благоустрою Дмитро Білоцерківець ж взагалі назвав думку про задній хід чиновничків маячнею, а саме рішення – міфом.
Натомість, вже у понеділок виявилося, що розпорядження існує, зареєстровано в системі КМДА та є в наявності у системі Ліга.Закон, проте невідомо, чи воно було підписане головою КДМА та опубліковане . Щоправда, публікація в газеті «Хрещатик» відсутня, тому це розпорядження не можна вважати таким, що набуло чинності.
Який висновок можна зробити з цієї ситуації? Столична влада, а саме Департамент транспортної інфраструктури та деякі чиновники мають величезні проблеми з комунікацією із громадськістю. Не надаються посилання і аргументи, вигадують комічні причини (нагадаємо, ДТІ назвав причиною скасування перекриття Хрещатику бажання знизити кількість вихлопних газів). Рішення ж приймаються абсолютно непрозоро і без урахування інтересів громади. А найсумніше те, що, коли громада все ж помічає всю безглуздість ситуації, чиновники починають обманювати ще більше. До того ж самі рішення приймаються не з урахуванням експертизи та досліджень, як має бути, а через добру волю чиновників. Тому усі вимоги мітингу, який відбувся 14 лютого, залишаються в силі.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті