Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 246 днів. За цей час ми опублікували 23266 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У французькій столиці випробуватимуть заміну річковим трамваям на Сені, повідомляє CityLab.

7fc7c4625[1]

Французький винахідник Ален Тебо, конструктор найшвидшого у світі вітрильника, запропонував Парижу новий транспортний засіб для річкового сполучення. Чотиримісний SeaBubble розміром зі Smart або Fiat 500 незабаром вийде на води Сени. Спочатку «бульбашки» будуть керуватися водієм, але згодом стануть автономними, переміщуючись по заздалегіть спланованим маршрутам.

Не звижаючи на фантастичність цього транспортного засобу, це не мрія, а реальність недалекого майбутнього. У розвитку проекту зацікавлена мер Парижа Анна Ідальго, вона дає згоду на те, що Париж буде випробувальним майданчиком для «бульбашок» компанії Hydroptere, що належить Алену Тебо. Прототип транспортного засобу буде готовий влітку, а повноцінне виробництво може початися в 2017 році. Одна «бульбашка» коштуватиме € 12 000.

SeaBubble працюватиме на аккумуляторах, частково підзаряджаючись від сонячних батарей, тобто викиди діоксиду вуглецю будуть відсутні. При запуску на воду судно буде також викликати менше сплесків і ерозії на берегах річки, ніж традиційні човни і катери.

Безпілотні транспортні системи набувають все більшої популярності у світі. Так, у британському місті Мілтон-Кінс до 2018 року планують запустити безпілотну систему автомобілів, що перевозитимуть пасажирів по центру міста.

Фото: Hydroptere, flickr-user Cebb Photographies

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button