Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 31 днів. За цей час ми опублікували 26946 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Лінія метро Верхан (Werhahn), що складається з шести станцій, відкривається у Дюссельдорфі 20 лютого, пише The Guardian.
[metaslider id=14167]
Будівництво лінії тривало 15 років. Верхан йде через центр міста зі сходу на захід. Оздоблення лінії — результат співпраці архітекторів, художників та інженерів. «Художники працювали над станціями з самого початку», — зазначає Хайке Клуссман, провідний інженер лінії. В 2001 році вона разом з дармштадським бюро Netzwerkarchitekten виграла всеєвропейський конкурс на проектування лінії підземки. Витрати на проектування становили 843 мільйони євро.
Особливість цього проекту — відсутніть реклами і специфічний дизайн. Як зазначає один з архітекторів проекту Маркус Швігер, ідея оформлення заключається у наявності двох шарів: той, що поєднує станції між собою, і той, що поєднує кожну станцію з наземним контекстом. В оформленні Верхану використано бетонні поверхні і геометричні форми, що створюють ефект тривимірності і руху.
Також в оформленні станцій використано новітні технології, зокрема LED-екрани, що наживо транслюють картину з поверхні, накладені на ті самі геометричні рухливі форми.
Наразі Дюссельдорф переживає хвилю оновлення. Естакада, що розділяла місто навпіл, у центральній частині Дюссельдорфа була демонтована, а дорогу перенесено під землю. Житло та торговельні центри епохи модернізму (середини XX століття) реновуються і доповнюються парками та сучасними публічними просторами.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті