Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24980 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Лінія метро Верхан (Werhahn), що складається з шести станцій, відкривається у Дюссельдорфі 20 лютого, пише The Guardian.
[metaslider id=14167]
Будівництво лінії тривало 15 років. Верхан йде через центр міста зі сходу на захід. Оздоблення лінії — результат співпраці архітекторів, художників та інженерів. «Художники працювали над станціями з самого початку», — зазначає Хайке Клуссман, провідний інженер лінії. В 2001 році вона разом з дармштадським бюро Netzwerkarchitekten виграла всеєвропейський конкурс на проектування лінії підземки. Витрати на проектування становили 843 мільйони євро.
Особливість цього проекту — відсутніть реклами і специфічний дизайн. Як зазначає один з архітекторів проекту Маркус Швігер, ідея оформлення заключається у наявності двох шарів: той, що поєднує станції між собою, і той, що поєднує кожну станцію з наземним контекстом. В оформленні Верхану використано бетонні поверхні і геометричні форми, що створюють ефект тривимірності і руху.
Також в оформленні станцій використано новітні технології, зокрема LED-екрани, що наживо транслюють картину з поверхні, накладені на ті самі геометричні рухливі форми.
Наразі Дюссельдорф переживає хвилю оновлення. Естакада, що розділяла місто навпіл, у центральній частині Дюссельдорфа була демонтована, а дорогу перенесено під землю. Житло та торговельні центри епохи модернізму (середини XX століття) реновуються і доповнюються парками та сучасними публічними просторами.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті