Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Кияни запустили сервіс Workcelerator, який допомогає стартапам знайти стажистів та перших працівників.
На теренах України є сайти для пошуку роботи. Але основна проблема, з якою зіштовхуються засновники стартапів, які їх використовують — низька якість кандидатів попри велику кількость відгуків. Сфокусованість (тільки нетехнічні вакансії у стартапах) — те, що дає сервісу Workcelerator перевагу над традиційними джоб-порталами, зазначає його засновник Ігор Стефурак.
Сервіс запущено восени 2015 року. З того часу тут опубліковано близько ста вакансій, з яких 29 – закрито. Довгострокова мета проекту — сформувати культуру стажування в українських стартапах. Ігор Стефурак зазначає, що 70% підприємців, з якими доводилося спілкуватися, розглядали стажистів у якості безкоштовної робочої сили на деякий час. Це погано, у першу чергу для самого стартапу, адже йому потрібно нарощувати команду, а грошей для найму висококласних маркетологів чи аналітиків не вистачає. Вихід — вирощувати спеціалістів самотужки.
Ігор Стефурак,
засновник сервісу Workcelerator
«Для відвідувачів, які не є роботодавцями чи кандидатами ми нічим не відрізняємося від інших гравців ринку. Наше рішення глибше — у процесах. На ринку існує дві проблеми, що виникли через перше покоління сервісів для найму — джоб-портали:
1. Низька якість заявок від кандидатів. Іноді складається враження, що вони кидаються на все підряд. Роботодавець витрачає багато часу на фільтрування.
2. Відсутність зворотнього зв’язку від роботодавців. Кандидати не отримують інформацію, у випадку, якщо не підходять на посаду. І тому подаються стихійно. У той час переваги Воркселератора (Workcelerator) побудовані на вирішенні перелічених проблем:
— публікація премодерована: ми поширюємо лише вакансії тих проектів / компаній / стартапів, які перевірили;
— ліміт заявок від кандидатів: кожен має змогу податися на 3 вакансії за тиждень. Це зменшує потік неякісних заявок;
— правило «кожен заслуговує на зворотній зв’язок»: кандидати завжди отримують відповіді від роботодавців. Так, на це доводиться витрачати час».
Зараз над проектом працює три людини – Ігор Стефурак та два стажисти – Роман й Ігор. Клієнтами сервісу є технологічні проекти, компанії чи стартапи на ранніх стадіях розвитку. Наразі бізнес-модель сервісу Workcelerator — оплата за публікацію вакансій. Влітку 2016 з’явиться наступна версія продукту і новий шлях монетизації — річна підписка за доступ до сервісу, куди входитиме інструмент для найму та можливість публікувати безлімітну кількість вакансій.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті