Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24975 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Компанія GEBERIT (виробник санітарно-гігієнічних виробів) та платформа CANactions за підтримки міськради Житомира запрошують молодих архітекторів та дизайнерів долучитися до розробки концепції сталого (sustainable) громадського вуличного туалету для Житомира.
Необхідність поліпшення санітарних умов в українських містах є очевидною. Невідповідні гігієнічні умови можуть зашкодити здоров’ю людей та довкіллю. Особливо це актуально для міських районів, де громадські туалети є більш поширеними. Інноваційні поліпшення в конструкції публічного туалету, а також нові способи переробки відходів допоможуть урядам і їх партнерам впоратися з величезними викликами надання якісних послуг громадської санітарії.
Конкурс відкритий для всіх громадян України до 35 років, від студентів до кваліфікованих архітекторів та дизайнерів. Для участі у конкурсі необхідно заповнити анкету-заявку за посиланням та надіслати архітектурний проект на е-mail: [email protected]. Проекти можна надсилати з 10 березня по 24 квітня.
Об’єктом конкурсу є проект громадського туалету у Гідропарку Житомира. Сьогодні місто Житомир має потенціал, а головне інституційну та політичну спроможність реалізації проектів, що спрямовані на створення урбаністичного комфорту в місті. Житомирська міська рада підтримує ініціативу GEBERIT та CANactions щодо розробки дизайну громадського туалету загального користування, що повинен гармонійно адаптуватися до міського середовища, а саме у Житомирському Гідропарку. Організатори очікують, що концептуальний проект матиме рішення, що дозволить його використання людям з інвалідністю.
Призовий фонд:
Перше місце – 30 000 UAH та реалізація проекту
Друге місце – 15 000 UAH
Третє місце – 7 000 UAH
Приз глядацьких симпатій – 5 000 UAH
Більше інформації за посиланнями:
www.konkurs-geberit.com.ua
http://festival.canactions.com/uk/canactions-2016/competition/2
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті