Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24978 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Активіст Сергій Дуць пропонує створити дві лінії приміських електричок, які будуть слугувати для сполучення між собою як київських районів, так і передмість. Проект має назву «Орлан».
За цією концепцію лінії поєднають Ворзель з Борисполем і Боярку з Броварами. Система працюватиме на двох відокремлених коліях, поїзди зупинятимуться тільки на приміських пересадочних вузлах, вокзалах і біля аеропортів. Передбачені такі інтервали: 15 хвилин у годину пік, 30 хвилин у решту дня, що забезпечить 7- і 15-хвилинні інтервали на київських ділянках. Поїзди проходитимуть Київ за годину, а маршрутки цілком — за 1 годину 30 хвилин та 2 години 20 хвилин.
У перспективі система може поєднати Трипілля, Немішаєве і Троєщину. За словами Сергія, система не потребує будівництва додаткового мосту через Дніпро. Основні фінансові витрати — це реконструкція та будівництво станцій, придбання рухомого складу, реконструкція колій. Створення такої системи дасть змогу перетворити наявну агломерацію навколо Києва у повноцінне поєднання міст.
Сергій Дуць,
автор проекту
«З проектом мають ознайомитися і дати йому свою оцінку профільні фахівці, тому що в роботі будь-якої транспортної системи є безліч нюансів, про які «люди з вулиці» не знають. Я спеціально і цілеспрямовано виклав все це у відкритий доступ, адже в першу чергу хочу почути думку людей. Якщо суспільству сподобається, то, гадаю, про цей концепт дізнаються чиновники КОДА, КМДА тощо. Хотілося б, звичайно, щоб про цей проект дізналися реальні фахівці.
Цей проект є цікавим для всіх. Доступність вимірюється в наш час не метрами і кілометрами, а годинами і хвилинами. Кияни і жителі передмість отримують можливість швидко переміщатися не тільки по місту, але і по регіону. Бізнес отримує нові поля для роботи. Економіка регіону — новий виток розвитку. І основа цього – якісна транспортна система.
Якщо зараз побудувати великий зоопарк десь в Боярці, наприклад, яка в нього аудиторія? Потенційний ринок? Невеликі. Ця система дає доступ до величезного ринку в понад 4 млн чоловік, який є єдиним і цілісним, тому що каркасом буде служити саме ця система. Цей шлях пройшли всі великі та економічно потужні регіони світу, і цей шлях має пройти і Київська агломерація, якщо ми хочемо стабільної і розвиненої економіки в регіоні».
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті