Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Департаментом транспортної інфраструктури КМДА разом з КП «Київтранспарксервіс» розробив інтерактивну мапу паркувальних майданчиків міста.

За допомогою цього ресурсу можна дізнатися точну адресу майданчиків в кожному з районів Києва, кількість машиномісць, площу майданчика (загальну і безпосередньо для паркування), кількість пільгових місць, режим роботи, назву підприємства, що обслуговує, і вартість паркування.

Screen Shot 2016-03-25 at 11.35.51

Тепер кожен громадянин може не лише дізнатись, чи легально працює майданчик, а й звернутись з пропозицією або скаргою за телефонами зворотнього зв’язку, розміщеними на цьому ресурсі.

Проте мапа зовсім не сприяє вирішенню проблеми з паркуванням у Києві, зазначає на своїй сторінці у Facebook урбаніст Ігор Тищенко.

circle (7)

Ігор Тищенко

урбаніст, співробітник дослідницького центру CEDOS

«З іншого боку, КП «Київтранспарксервіс» зараз здійснює легалізацію нелегальних паркінгів, шляхом укладання договорів з організаціями, які їх створили. Тому, таке явище, як переповнені автівками центральні площі і тротуари міста може стати законним. У той час директор КП Володимир Першин наголошує, що легалізація чинних й відкритих паркувальних місць – найважливіше завдання у процесі створення єдиного паркувального простору у Києві.

Проте основним завданням цього КП має бути не спроба припаркувати усіх охочих, а зробити так, щоб безкоштовного паркінгу взагалі не було. Щоб водії залишали автівки лише у спеціально відведених місцях і сплачували за них реальну вартість, як за викрадені у міста потенційно можливі пішохідні зони, газони, літні майданчики, велодоріжки, і за зіпсоване повітря».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button