Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 28 днів. За цей час ми опублікували 26923 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Департаментом транспортної інфраструктури КМДА разом з КП «Київтранспарксервіс» розробив інтерактивну мапу паркувальних майданчиків міста.

За допомогою цього ресурсу можна дізнатися точну адресу майданчиків в кожному з районів Києва, кількість машиномісць, площу майданчика (загальну і безпосередньо для паркування), кількість пільгових місць, режим роботи, назву підприємства, що обслуговує, і вартість паркування.

Screen Shot 2016-03-25 at 11.35.51

Тепер кожен громадянин може не лише дізнатись, чи легально працює майданчик, а й звернутись з пропозицією або скаргою за телефонами зворотнього зв’язку, розміщеними на цьому ресурсі.

Проте мапа зовсім не сприяє вирішенню проблеми з паркуванням у Києві, зазначає на своїй сторінці у Facebook урбаніст Ігор Тищенко.

circle (7)

Ігор Тищенко

урбаніст, співробітник дослідницького центру CEDOS

«З іншого боку, КП «Київтранспарксервіс» зараз здійснює легалізацію нелегальних паркінгів, шляхом укладання договорів з організаціями, які їх створили. Тому, таке явище, як переповнені автівками центральні площі і тротуари міста може стати законним. У той час директор КП Володимир Першин наголошує, що легалізація чинних й відкритих паркувальних місць – найважливіше завдання у процесі створення єдиного паркувального простору у Києві.

Проте основним завданням цього КП має бути не спроба припаркувати усіх охочих, а зробити так, щоб безкоштовного паркінгу взагалі не було. Щоб водії залишали автівки лише у спеціально відведених місцях і сплачували за них реальну вартість, як за викрадені у міста потенційно можливі пішохідні зони, газони, літні майданчики, велодоріжки, і за зіпсоване повітря».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button