Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 125 днів. За цей час ми опублікували 25015 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

П’ятого квітня у Києві презентували «автономну мобільну розумну зупинку» громадського транспорту на вул. Великій Васильківській, 4 з енергопостачанням від сонячних батарей, повідомляє КП «Київпастранс».

Фото: Київпастранс

Автономна мобільна розумна зупинка включає:

Панелі сонячних батарей на даху зупинки для генерації електроенергії;

Блок акумуляторів для накопичення електроенергії від сонячних батарей;

Спеціалізований контролер, який керує процесами зарядки, енергозбереження та витрат енергії;

Інформаційне електронне табло на винесеній опорі, яке керується із автоматизованої системи диспетчерського управління підприємства (АСОП) і показує дані про рух транспорту та час його прибуття на зупинку;

Електронне інформаційне табло (одна зі стін зупинкового комплексу) – двосторонній екран на базі кольорових світло діодів та LCD- монітору з великим екраном для відображення аудіо-відео контенту, комерційної реклами, інше;

Додаткове електронне інформаційне табло, яке показує назву зупинки, поточний час, дату, температуру та іншу інформацію;

Бездротовий доступ Wi-Fi до мережі Інтернет;

Вбудовані дротові USB та бездротова зарядки до телефонів;

Інтелектуальне освітлення – в нічний час яскравість освітлення залежить від наявності пасажирів на зупинці;

Металевий каркас із захистом зі скла від вітру та опадів.

Фото: Київпастранс

Прес-служба Київпастрансу зазначає, що готову мобільну розумну зупинку можна встановити в будь-якому місці на маршруті громадського транспорту в найкоротші терміни, і вона одразу працює без будь-яких підключень до міської електромережі.

«Це тестова зупинка, з запровадженням якої планується  вдосконалювати та покращувати інфраструктурних об’єктів  громадського транспорту міста, ми плануємо реагувати та прислухатися до усіх зауважень й пропозицій, вирішення яких будемо виявляти потребу на комфортне обслуговування наших пасажирів», – зазначив генеральний директор КП «Київпастранс» Сергій Майзель.

Подібні зупинки в Києві раніше можна було побачити також на вулиці Кирилівській та неподалік Володимирського собору.

Окрім зупинки було презентовано автобус МАЗ – 107467, обладнаний електронними валідаторами, що дають змогу валідувати як паперові квитки, так і картку киян й електронні проїзні квитки. В режимі онлайн інформація щодо валідації проїзду передається на сервер автоматизованої системи «АСОП», що дало змогу в режимі онлайн слідкувати за процесом оплати за проїзд. В рамках комплексного проекту було презентовано прототип робочого місця системи диспетчерського управління комунального транспорту м. Києва. Зазначений автобус МАЗ-107467 обладнано кріпленням для транспортування велосипедів, ззовні рухомого складу.

Фото: Київпастранс

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button