Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 317 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
П’ятого квітня у Києві презентували «автономну мобільну розумну зупинку» громадського транспорту на вул. Великій Васильківській, 4 з енергопостачанням від сонячних батарей, повідомляє КП «Київпастранс».

Фото: Київпастранс
Автономна мобільна розумна зупинка включає:
Панелі сонячних батарей на даху зупинки для генерації електроенергії;
Блок акумуляторів для накопичення електроенергії від сонячних батарей;
Спеціалізований контролер, який керує процесами зарядки, енергозбереження та витрат енергії;
Інформаційне електронне табло на винесеній опорі, яке керується із автоматизованої системи диспетчерського управління підприємства (АСОП) і показує дані про рух транспорту та час його прибуття на зупинку;
Електронне інформаційне табло (одна зі стін зупинкового комплексу) – двосторонній екран на базі кольорових світло діодів та LCD- монітору з великим екраном для відображення аудіо-відео контенту, комерційної реклами, інше;
Додаткове електронне інформаційне табло, яке показує назву зупинки, поточний час, дату, температуру та іншу інформацію;
Бездротовий доступ Wi-Fi до мережі Інтернет;
Вбудовані дротові USB та бездротова зарядки до телефонів;
Інтелектуальне освітлення – в нічний час яскравість освітлення залежить від наявності пасажирів на зупинці;
Металевий каркас із захистом зі скла від вітру та опадів.

Фото: Київпастранс
Прес-служба Київпастрансу зазначає, що готову мобільну розумну зупинку можна встановити в будь-якому місці на маршруті громадського транспорту в найкоротші терміни, і вона одразу працює без будь-яких підключень до міської електромережі.
«Це тестова зупинка, з запровадженням якої планується вдосконалювати та покращувати інфраструктурних об’єктів громадського транспорту міста, ми плануємо реагувати та прислухатися до усіх зауважень й пропозицій, вирішення яких будемо виявляти потребу на комфортне обслуговування наших пасажирів», – зазначив генеральний директор КП «Київпастранс» Сергій Майзель.
Подібні зупинки в Києві раніше можна було побачити також на вулиці Кирилівській та неподалік Володимирського собору.
Окрім зупинки було презентовано автобус МАЗ – 107467, обладнаний електронними валідаторами, що дають змогу валідувати як паперові квитки, так і картку киян й електронні проїзні квитки. В режимі онлайн інформація щодо валідації проїзду передається на сервер автоматизованої системи «АСОП», що дало змогу в режимі онлайн слідкувати за процесом оплати за проїзд. В рамках комплексного проекту було презентовано прототип робочого місця системи диспетчерського управління комунального транспорту м. Києва. Зазначений автобус МАЗ-107467 обладнано кріпленням для транспортування велосипедів, ззовні рухомого складу.

Фото: Київпастранс
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті