Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У Києві планують модернізувати 15 вагонів, повідомляється на офіційній сторінці Київського метрополітену.

Роботи будуть проводитися в рамках наступної черги модернізації вагонів за кошти, оримані в рамках «Кіотського протоколу», після їх проведення підземка отримає ще три оновлених поїзди.

Фото: Київський метрополітен

Прес-служба столичного метрополітену обіцяє, що сучасне обладнання дозволить економити до 40% електроенергії, а термін експлуатації такого рухомого складу збільшується на 20 років. Крім того, для пасажирів передбачено оновлений дизайн, а для машиніста – зручності в управлінні. В рамках проекту модернізації рухомого складу за кошти «зелених інвестицій» уже оновлено 120 вагонів, що становить майже половину від усіх на червоній гілці.

Фахівець у сфері транспорту Іван Черниш зазначає, що спочатку в рамках цієї черги (за однією з версій другої, за іншою – третьої черги) планувалося провести торги на модернізацію 50 вагонів метрополітену, але потім кількість вагонів скоротили до 25, решта пішла на придбання авто для поліції. Пізніше в результаті переговорів у листопаді 2015 року з японськими контрагентами Мінприроди вдалося домовитися про модернізацію ще 15 вагонів метрополітену додатково.

Також блогер та шанувальник громадського транспорту Дмитро Дехтяренко зазначає, що економія електроенергії цих вагонів поставила перед метрополітеном питання встановлення нового обладнання, яке дасть можливість приймати струм, що вертається в мережу при гальмуванні рухомого складу. Зараз ведеться робота в рамках Крюківського вагонобудівного заводу з реалізації цієї задачі. Також завод планує спільно з Японією виготовити повністю нові вагони метро без використання фарби, тобто без фарбування кузова.

Нагадаємо, що за час співпраці з іншими державами в рамках «Кіотського протоколу» Україна продала Іспанії та Японії квоти на 47 млн одиниць шкідливих викидів на загальну суму 470 млн євро. Дані «кіотські» кошти можна використовувати лише під екологічні проекти. Одним з таких проектів була заміна старих патрульних авто міліції та ДАІ, а пізніше і патрульної поліції на 2000 хетчбеків Toyota Prius. У березні 2015 було підписано договір про завершення технічного переоснащення 348 автівок МВС для потреб поліції і модернізації вагонів метрополітену до кінця року.

У березні 2016 уряд запропонував спрямувати близько 300 млн грн від загальної суми в 1 млрд грн залишків коштів по Кіотському протоколу на модернізацію вагонів київського метрополітену. Таким чином, 30% суми залишків коштів планується витратити на столичну підземку, а решту, 70% суми – на  гібридні авто для МВС.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button