Дизайнери представили альтернативний інтерфейс поповнення карток проїзду в метро

Дата публікації: 8.4.2016 Розділ: Новини

Влітку 2015 року компанія Rademade за власною ініціативою спроектувала зручний інтерфейс поповнення карток проїзду в київському метрополітені. Робота над проектом була закінчена ще в серпні 2015 року, напрацювання представлені лише зараз, але проект так і не був втілений.

Фото: Rademade

Фото: Rademade

«Навіщо нам це? Ми любимо проектувати і вирішувати складні завдання по інтерфейсам. Чи була проблема нагальною? Так, для нас термінал був страшенно незручним, і щоб це підтвердити, достатньо подивитися, як його використовують люди. Друга проблема, і вона може бути важливішою за першу – це черги в касу за жетонами. Або люди не звикли користуватися картками, або інтерфейс не виконує своє завдання – швидко і комфортно поповнити рахунок. Ми поставили перед собою завдання – спроектувати і намалювати інтерфейс, що вирішить ці проблеми», – розповідає один з авторів проекту Віталій Березюк.

Ключові проблеми інтерфейсу поповнення карток проїзду в київському метро, які виділила команда проекту:

  • Загальний вигляд екрану, фото: Rademade

Над візуальним стилем інтерфейсу, на думку дизайнерів, взагалі не працювали. Загалом активісти провели біля терміналів 4 години, спостерігаючи більш ніж за 200 пасажирами, 28 з яких погодилися на невелике інтерв’ю. Основні зауваження користувачів були такими:

  • Потрібно багато думати;
  • Ще більше читати;
  • Набридає постійно підтверджувати кожну купюру;
  • Легко забути картку;
  • Не зрозуміло, коли можна забирати картку.

Найголовніше завдання, яке поставила перед собою команда – скоротити час роботи людини з терміналом. У ході роботи було проаналізовано термінали багатьох країн: США, Британії, Японії, Кореї, Голландії, Угорщини і Фінляндії, Rademade відшукали більш ніж 80 прикладів терміналів. Майже в усіх країнах через них продають жетони, талони, приймають кредитні картки і дрібні гроші, автомати мають різноманітні рідери.

Після цього розробники створили інтерактивні прототипи на InVision та тестували їх у київському метрополітені, спілкуючись з людьми біля автоматів і фіксуючи їх думки та враження. Rademade підготували за готовим прототипом декілька варіантів стилістичного оформлення, з яких також в результаті опитування, обрали найбільш вдалий:

  • Фото: Rademade

 

В результаті час взаємодії користувача з інтерфейсом скоротився майже вдвічі:

Витрати часу зі старим і новим інтерфейсом, Фото: Rademade

Витрати часу зі старим і новим інтерфейсом, Фото: Rademade

Після закінчення проекту команда Rademade зробила перші спроби втілити новий дизайн в життя, проте зрозуміла, що це занадто складна процедура, яка вимагає багато часу і сил. Пізніше стало відомо, що з січня 2016 команда «Агенти Змін» також розпочали роботу над новим інтерфейсом для поповнення карток проїзду в київському метро.

Фото: Rademade

Фото: Rademade

Опублікувати в соцмережах

Підтримати проект

Підписуйтесь на розсилку і щотижня отримуйте наші найкращі публікації до себе у поштову скриньку. Обіцяємо не спамити!
  • Velentos Belkin

    Сподіваюся Агенти змін не зупинятимуться, та ще багато чого у місті осучаснять

  • Liubov

    Російською???????? Вони що знущаються з нас????

    • Rascal

      Вам потрібно їхати чи шашечки?

    • Alice Korzh

      Вариант на трех языках, а может и четырех, это норма

    • Редвіс Сай

      У Київі українського мало u_u