Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24976 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Передача готових боллардів для Андріївського узвозу знову гальмується на декілька місяців з вини Київради, КК «Київавтодор» і КП «Інженерний центр», пише активістка Юлія Нікітіна.
Болларди у трьох точках Андріївського узвозу, а також система управління, камери і новий оптоволоконний кабель, який мінімізує витрати на інтернет, були встановлені і підготовлені до запуску ще в червні 2015 року. Проект повністю профінансований меценатом, компанією «ЕСТА Холдинг», бюджетні кошти не залучалися взагалі.
І весь цей час, за словами Юлії Нікітіної, активісти і меценат не можуть передати систему на комунальний баланс, болларди все ще знаходяться на балансі компанії «ЕСТА Холдинг», тому увімкнути їх неможливо згідно із законом. При цьому технічно вони повністю готові, стовпчики можна підняти в будь-який момент вже протягом 9 місяців. Поки що електрику і ремонт до передачі їх місту сплачують активісти, ключі від системи давно куплені і чекають на складі.
Юлія Нікітіна
громадська активістка«Зараз передача боллардів «зависла» вчергове на декілька місяців з двох причин. По-перше, необхідне рішення Київради про прийняття їх на баланс, і нам поки ніхто не дає відповіді, коли це може статися. По-друге, для того, щоб їх віддати, ми маємо укласти постійну угоду про електропостачання. Ми говоримо про необхідність укласти таку угоду з літа 2015 року, але для цього нам необхідно отримати технічні умови на прокладку кабельних трас від «Київавтодору», який нам ці умови просто не надає, не зважаючи на офіційні запити і нескінченні відвідини нашими співробітниками різних кабінетів».
Без цих умов немає угоди, без угоди не готовий пакет документів для передачі системи місту, без передачі ніхто не має права увімкнути систему і перекрити Андріївський узвіз.
Замовником проекту є місто Київ в особі КП «Інженерний центр», комунальне підприємство, яке за словами активістів, не виконує свою функцію в цьому проекті взагалі. Спочатку активісти місяцями просили надати їм проект встановлення боллардів, якого й досі може не бути, потім знову місяцями – надати дорожньо-транспортну схему, затверджену в ДАЇ, без якої активісти не могли провести фінальні громадські слухання (в цих спробах пройшла більша частина 2015 року), тепер ініціативна група знову намагається отримати умови від «Київавтодору».
Нагадаємо, що раніше мер Києва заявляв про свою підтримку перекриття руху на Андріївському узвозі.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті