Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24975 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Австралійський мандрівник Елліотт у своєму блозі розповів про свою мандрівку північнокорейський метрополітен.

1

Елліотт увійшов до першої в історії групи іноземців, яким було надано доступ до всіх станцій обох ліній метро Пхеньяна. Раніше іноземців пускали лише на дві станції. Це породило міфи, нібито північнокорейське метро має всього дві станції, а пасажири – просто перевдягнені актори, які мали створювати ілюзію розгалуженої системи метрополітену.

Мандрівка Елліотта розвіює цей міф. Пхеньянський метрополітен складається з двох ліній: Чхолліма і Хьоксін. Щоденний пасажиропотік оцінюють від 300000 до 700000. Пхеньянське метро є найглибшим у світі — колія розташована на глибині близько 110 метрів під землею і не має зовнішніх станцій. Принцип системи базується на метрополітенах інших постсоціалістичних країн: глибоке залягання станцій (100 і більше метрів), а також велика відстань між станціями. Іншою спільною рисою є мистецтво соціалістичного реалізму: фрески, статуї, мозаїки, якими оформлені станції. Більшість назв станцій не мають прив’язки до місцевості, вони названі на честь визначних подій та характеристик «Революції».

[metaslider id=16091]

Пхеньянське метро проектувалося таким чином, щоб служити бомбосховищами під час війни. Станції обладнано великими сталевими шлюзами. Деякі джерела стверджують, що станції сполучені з військовими установками, та існують таємні лінії метро виключно для керівної верхівки. На кожній станції корейського метрополітену функціонує безкоштовний туалет, на станціях транслюють передачі державного радіо, є стенди з газетамиБагато вікон у вагонах метро мають сліди німецьких графіті, оскільки більшість вагонів було закуплено з Берліна. У пхеньянському метро існує музей, присвячений історії будівництва цього метрополітену.

Спуск під землю під звуки революційних гімнів:

[vimeo]161278886[/vimeo]

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button