Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 299 днів. За цей час ми опублікували 26324 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Головний спеціаліст управління інженерно-транспортної інфраструктури у Департаменті містобудування та архітектури Віктор Петрук заявив, що за прогнозами Генерального плану на 20-річний період, рівень автомобілізації Києва досягне 310 авто/1000 мешканців, при цьому всі будуть забезпечені місцями для зберігання приватних транспортних засобів.

photo

Фото: poltava.to

Проте у 2011 році Інститут Генерального плану раптово зафіксував рівень автомобілізації 310 авто/1000 мешканців, що стало важливим аргументом на користь розробки нового Генерального плану, оскільки прогнози старого не підтвердилися.

Проте вже у 2014 році Київським міжнародним інститутом соціології на замовлення команії А+С Україна було проведене соціологічне опитування 30,000 респондентів, яке встановило, що теперішній рівень автомобілізації не перевищує 213 авто/1000 мешканців. При цьому такий показник для Нью-Йорка складає 209 авто/1000 мешканців, для Мангеттена – 108 авто/1000 мешканців.

Рівень автомобілізації Лондона дорівнює 345 авто/1000 мешканців, Берліна – 317 авто/1000. Проте, на думку Віктора Петрука, ми маємо пам’ятати, що рівень ВВП України значно нижчий від рівня ВВП Велокобританії та Німеччини.

13124482_1192802154109326_5481888756705038918_n

Зображення: Віктор Петрук

Проте найцікавіше, що що в інших країнах рівень автомобілізації мегаполісів значно нижчий від середнього рівня автомобілізації по країні. В США – 809 авто/1000 мешканців, а в Нью-Йорку: лише 209 авто/1000 мешканців.

«Головна причина цього парадоксу – висока вартість зберігання машини за низької ефективності її використання (порівняно короткі поїздки містом на низькій середній швидкості). Це змушує людей відмовлятися від приватних автівок на користь таксі, громадського транспорту і велосипедів. Наприклад, на Мангеттені рівень автомобілізації вдвічі нижчий ніж в середньому в Нью-Йорку. У Гонконзі цей показник просто вражаючий – 59 авто/1000 мешканців. В той час Київ розвивається власним «перпендикулярним» шляхом. Рівень автомобілізації Києва на 44% перевищує середній рівень автомобілізації по Україні», – зазначає Віктор Петрук.

Корінь проблеми він вбачає у тому, що володіти машиною в Києві – практично безкоштовно, адже транспортні засоби зберігають у дворах, на газонах, дитячих майданчиках і тротуарах. Поки автомобіль у свідомості містян буде вважатися не розкішшю, а засобом пересування, рівень автомобілізації буде зростати великими темпами, доки не досягне 450 авто/1000 мешканців, обіцяних Генпланом, і навіть набагато більше, – резюмував Віктор Петрук.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button