«Хмарочос» знайшов сервіси, де можна замовити онлайн доставку смачних продуктів та підтримати локального виробника.
В українській столиці динамічно розвивається нова гастрономічна культура. Кияни цікавляться місцевими виробниками продуктів харчування, складають дієти для занять спортом, відроджуть якісну культуру м’ясних лавок, печуть хліб, коптять м’ясо та поєднують українські традиції готування з найкращими світовими практиками.
Местная еда
Щомісяця члени профспілок (як вони себе називають) Місцевої Їжі збирають у дерев’яні ящики набори продуктів, вироблені локальними бізнесами. Тут може бути й крафтове пиво, і в’ялені томати, і пироги з різними начинками, і солодкі цукати – будь-що, зроблене у регіоні. Перший ящичок «Местная еда» зібрали два роки тому, ще у червні 2014 року.
«Щомісяця ми знаходимо нові товари, збираємо в бокс і доставляємо до ваших дверей. Ми це робимо, щоб розвивати місцеве виробництво, адже маленькі бренди тільки мріють про те, щоб потрапити на полиці в магазини. Ми віримо, що більше цікавих і локальних місць та виробництв буде в нашому місті і в нашій країні, тим активніше розвиватиметься економіка в цілому».
WowFood
Незвичайна доставка їжі для тих, хто хоче бути у формі, запустилася у квітні 2016 року і відтоді веде досить активну рекламну кампанію у соцмережах. У WowFood пропонують доставку порційного харчування на тиждень: три або п’ять порцій на день.
Автори проекту стверджують, що кожна страва збалансована за показниками білків, жирів та вуглеводів, а сам сервіс заощаджує час, адже його не потрібно витрачати на походи в магазини й приготування їжі. Замість цього, певно, можна піти на тренування, впевнившись, що після нього на вас чекатиме готовий сніданок чи обід в холодильнику.
Мястория
Київський магазин «М’ясторія» працює офлайн на вулиці Анни Ахматової, а також як онлайн-доставка. Відкрились у вересні 2015 року. Тут продають телятину, свинину, курдючну баранину, а також м’ясо кролика, качки, індички й інших птахів. Ще пропонують деякі напівфабрикати, наприклад люля-кебаб на паличці. Мармурове м’ясо для стейків у «М’ясторії» можна купити від українського виробника.
«Спочатку ми шукали постачальників самотужки, зверталися до них, домовлялися і продавали їхні товари в нашому магазині. Тепер вже вони самі нас знаходять, пропонують свою продукцію. Ми її дегустуємо, потім даємо дегустувати нашим гостям і після позитивних відгуків вводимо її до асортименту. Географія постачальників у нас досить широка: від Львівської до Полтавської області з заходу на схід і аж до Одещини на південь. Саме з фермерських господарств тих країв до нас привозять курдючних баранчиків, м’ясо яких так до вподоби клієнтам».
Киевский хлеб
Ідея «Київського Хліба» виникла давно у шеф-кухаря Дениса Комаренко, який багато років експериментував з різними видами хліба і випічки. Протягом двох років він вирощував закваску на основі пшеничного зерна, підбирав купаж борошна з різних сортів пшениці і розробляв унікальну технологію приготування тіста і його випічки. Весь процес приготування хліба від замісу до випічки займає 18 – 22 години.
Раніше «Київський Хліб» готувався для меню гастрокафе «Тарілка», для продажу в крамниці-пекарні й доставки по районах Осокорки, Позняки, Харківський. C 2016 додався онлайн-продаж на сайті з доставкою «Новою Поштою» по Києву й Україні. В майбутньому асортимент планують розширити: тут продаватимуть хліб з оливками, горіхами, сухофруктами. Окрім цього, в онлайн-магазині можна придбати варення та джеми власного виробництва.
Димне м’ясо від Тараса
Приготуванням копченого м’яса займається гастроентузіаст Тарас Парандій. Він почав роботу над проектом наприкінці літа 2015 року, а з вересня вже активно продавав м’ясо до ресторанів й друзям. Змінивши декількох постачальників м’яса, він, нарешті, знайшов компанію, яка може витримувати стандарт підготовки м’яса, не використовує ін’єкціювання та має персонал, здатний вирішувати твої задачі, а не продавати те, що їм треба продати. Так, свинина та курка постачаються зі Львівської області, а мармурова яловичина потрапляє на виробництво відразу після розробки туші у Києві.
Так як копчення – процес тривалий, то замовлення потрібно робити заздалегідь: якщо подзвонити у понеділок, готовий продукт можна буде забрати в четвер. Нещодавно виробнцитво переїхало у нову коптильню у зв’язку зі збільшенням кількості замовлень.
Наша лавка
«Наша лавка» – це інтернет магазин фермерських продуктів. Це повноцінний замінник продуктового супермаркета, тільки, в основному, з українськими торговими марками. Продукти виробляються на невеликих підприємствах, наприклад, тут є італійський сир, який варить в Україні італієць, чи свинина з невеликого підприємства під Києвом. Окрім, власне, магазину на сайті є блог з рецептами та статтями про виробників, чиї продукти потім можна купити у «Нашій лавці».
«Ми хочемо донести до вас «крик душі» українських фермерів. Хочемо, щоб ви знали, на нашій землі є люди, якими можна пишатися – фермери, які вкладають у свою справу всю душу».
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті