Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 317 днів. За цей час ми опублікували 26448 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Трамвайний вагон Богдан TR843 (БКМ 843) після ремонту знову виїхав на лінії лівого берегу, повідомляє активіст Іван Черниш.

Фото: alltransua.com
Його експлуатація планується на трамвайному маршруті №28 у робочі дні і маршруті №35 у вихідні. Трамвай має 80% низької підлоги і за словами активіста є другим за технічним рівнем після трамваю «Електрон». Сьогодні це єдиний багатосекційний трамвай, що експлуатується не на правобережному швидкісному трамваї. Його довжина лише 25 метрів, тому він не може стати комфортним засобом пересування на маршрутах з великим пасажиропотоком.
«Богдан TR843 (БКМ 843) потрапив до трамвайного депо імені Шевченка і працював на швидкісному трамваї з жовтня 2012 року до травня 2013, після чого його візок було пошкоджено. Восени 2015 візок було відремонтовано, і вагон передали в Дарницьке депо, проте вже у грудні він знову зупинився через ту саму несправність».
Читайте також: Директором Департаменту транспорту Києва призначили Сергія Майзеля.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті