Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Після капітального ремонту Південного мосту «Київавтодор» звузив тротуарну частину, тепер по ній неможливий рух велосипедистів і ускладнено прохід для пішоходів, пише АВК.

11

Фото: Олег Жиделяєв, «Київавтодор»

До ремонту ширина тротуарної частини становила 83 см. Тепер її звужено до 67 см. Велосипедисти почали бити на сполох ще в грудні 2015 року. Олег Жиделяєв, який регулярно їздить велосипедом на роботу через Південний міст, написав взимку на своїй сторінці Facebook: «Тротуар зменшують на 15 см, до 67 см. І це при тому, що по ДБН, навіть технічний прохід повинен бути не менше 75 см, а тротуар — 1,25 м. Виходить, що проїхати тротуаром на велосипеді буде неможливо».

Найгірші очікування справдилися: ремонт мосту ще триває, але неможливість руху велосипедистів по тротуарній частині стала очевидним фактом. Тепер Олег, як і інші велосипедисти, що їдуть з Позняків на правий берег, змушені рухатися в загальному потоці машин.

12

Фото: Олег Жиделяєв, «Київавтодор»

«Поки проходить ремонт на мосту, встановлено обмеження швидкості 40 км/год, але його мало хто дотримується. Раніше я переїжджав міст по тротуару, після ремонту мосту доводиться рухатися по крайній правій смузі разом з машинами. Час, за який я переїжджаю міст, не змінився — це 5-6 хвилин. Я розумію, що за ПДР я маю рухатися велосипедом по дорозі, але на Південному мості це небезпечно через високу швидкість автомобілів», — каже Олег.

З початком велосезону проблема Південного мосту актуалізувалася. 9 червня у групі «ВелоУкраїна» з’явилася світлина, на якій видно, що руль велосипеда більший за ширину тротуару Південного мосту. Пост викликав бурхливу реакцію громадськості. «Київавтодор» у відповідь на звинувачення в нехтуванні  потреб велосипедистів під час капремонту Південного мосту зробив  публічну заяву у Facebook: «Наголошуємо, що у ході виконання капітального ремонту зазначеної споруди ширину тротуару за рахунок проїжджої частини зменшено не було». У «Київавтодор» повідомили, що причиною звуження тротуарної частини стало нове дорожнє огородження для безпечних умов руху транспорту та пішоходів. Комунальники запевнили, що нова огорожа (т.зв. колесовідбійна стрічка) утримує втричі більше, ніж попередня, і внаслідок цього конструктивно має дещо більшу ширину.

13

Фото: Олег Жиделяєв, «Київавтодор»

Радниця міського голови з питань розвитку велоінфраструктури та координаторка роботи АВК по Києву Ксенія Семенова повідомила, що письмової відповіді від «Київавтодор» їй отримати не вдалося: «Усно вони повідомили, що там не проходить веломаршрут, тому велосипедистів там не враховували. Але відсутність веломаршруту не означає автоматично, що має бути виключено будь-яку можливість безпечного проїзду через міст».

У заяві «Київавтодор» в соцмережі зазначено: «Бажання велосипедистів користуватися Південним мостом є цілком зрозумілим та закономірним. Проте, згідно з п. 2.25 ДБН В.2.3-5-2001 «Вулиці та дороги населених пунктів» ширина велосипедної доріжки повинна становити 1,5 м. Реалізувати це можливо тільки за умови повної реконструкції мосту з розширенням, що в умовах використання Південного мостового переходу як важливішої транспортної артерії столиці є неможливим».

14

Фото: Олег Жиделяєв, «Київавтодор»

12 червня, у «Київавтодор» повідомили, що в суботу дорожники закінчили ремонт ділянки металевої прогонової будови вздовж тротуару на Південному мосту, а в неділю рух транспорту було повністю відкрито. Найближчими днями розпочнеться наступний етап — ремонт металевої прогонової будови вздовж лінії метрополітену.

Станом на сьогодні питання безпечного проїзду велосипедистів і проходу пішоходів Південним мостом відкрите. Велосипедній громадськості Києва вдалося попередньо домовитися з гендиректором «Київавтодор» Олександром Густєлєвим лише про відкриту зустріч у форматі круглого столу або брифінгу, на якій хочуть вирішити, що робити далі. Дату та формат зустрічі наразі не було підтверджено.

15

Фото: Олег Жиделяєв, «Київавтодор»

Асоціація велосипедистів Києва разом з іншими громадськими активістами міста вимагає від «Київавтодор» та Департаменту транспортної інфраструктури КМДА:

  • Зробити ширину тротуарів на Південному мосту не менше 1 м у просвіті;
  • Створити комітет безпеки руху при Департаменті транспортної інфраструктури, в який будуть входити представники Департаменту, громадських організацій, які займаються доступністю міського середовища, громадським транспортом, велосипедами, безпекою руху;
  • Проводити публічні презентації та обговорення проектів будівництва, реконструкції та капремонту до узгодження проекту.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button