Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Після капітального ремонту Південного мосту «Київавтодор» звузив тротуарну частину, тепер по ній неможливий рух велосипедистів і ускладнено прохід для пішоходів, пише АВК.

11

Фото: Олег Жиделяєв, «Київавтодор»

До ремонту ширина тротуарної частини становила 83 см. Тепер її звужено до 67 см. Велосипедисти почали бити на сполох ще в грудні 2015 року. Олег Жиделяєв, який регулярно їздить велосипедом на роботу через Південний міст, написав взимку на своїй сторінці Facebook: «Тротуар зменшують на 15 см, до 67 см. І це при тому, що по ДБН, навіть технічний прохід повинен бути не менше 75 см, а тротуар — 1,25 м. Виходить, що проїхати тротуаром на велосипеді буде неможливо».

Найгірші очікування справдилися: ремонт мосту ще триває, але неможливість руху велосипедистів по тротуарній частині стала очевидним фактом. Тепер Олег, як і інші велосипедисти, що їдуть з Позняків на правий берег, змушені рухатися в загальному потоці машин.

12

Фото: Олег Жиделяєв, «Київавтодор»

«Поки проходить ремонт на мосту, встановлено обмеження швидкості 40 км/год, але його мало хто дотримується. Раніше я переїжджав міст по тротуару, після ремонту мосту доводиться рухатися по крайній правій смузі разом з машинами. Час, за який я переїжджаю міст, не змінився — це 5-6 хвилин. Я розумію, що за ПДР я маю рухатися велосипедом по дорозі, але на Південному мості це небезпечно через високу швидкість автомобілів», — каже Олег.

З початком велосезону проблема Південного мосту актуалізувалася. 9 червня у групі «ВелоУкраїна» з’явилася світлина, на якій видно, що руль велосипеда більший за ширину тротуару Південного мосту. Пост викликав бурхливу реакцію громадськості. «Київавтодор» у відповідь на звинувачення в нехтуванні  потреб велосипедистів під час капремонту Південного мосту зробив  публічну заяву у Facebook: «Наголошуємо, що у ході виконання капітального ремонту зазначеної споруди ширину тротуару за рахунок проїжджої частини зменшено не було». У «Київавтодор» повідомили, що причиною звуження тротуарної частини стало нове дорожнє огородження для безпечних умов руху транспорту та пішоходів. Комунальники запевнили, що нова огорожа (т.зв. колесовідбійна стрічка) утримує втричі більше, ніж попередня, і внаслідок цього конструктивно має дещо більшу ширину.

13

Фото: Олег Жиделяєв, «Київавтодор»

Радниця міського голови з питань розвитку велоінфраструктури та координаторка роботи АВК по Києву Ксенія Семенова повідомила, що письмової відповіді від «Київавтодор» їй отримати не вдалося: «Усно вони повідомили, що там не проходить веломаршрут, тому велосипедистів там не враховували. Але відсутність веломаршруту не означає автоматично, що має бути виключено будь-яку можливість безпечного проїзду через міст».

У заяві «Київавтодор» в соцмережі зазначено: «Бажання велосипедистів користуватися Південним мостом є цілком зрозумілим та закономірним. Проте, згідно з п. 2.25 ДБН В.2.3-5-2001 «Вулиці та дороги населених пунктів» ширина велосипедної доріжки повинна становити 1,5 м. Реалізувати це можливо тільки за умови повної реконструкції мосту з розширенням, що в умовах використання Південного мостового переходу як важливішої транспортної артерії столиці є неможливим».

14

Фото: Олег Жиделяєв, «Київавтодор»

12 червня, у «Київавтодор» повідомили, що в суботу дорожники закінчили ремонт ділянки металевої прогонової будови вздовж тротуару на Південному мосту, а в неділю рух транспорту було повністю відкрито. Найближчими днями розпочнеться наступний етап — ремонт металевої прогонової будови вздовж лінії метрополітену.

Станом на сьогодні питання безпечного проїзду велосипедистів і проходу пішоходів Південним мостом відкрите. Велосипедній громадськості Києва вдалося попередньо домовитися з гендиректором «Київавтодор» Олександром Густєлєвим лише про відкриту зустріч у форматі круглого столу або брифінгу, на якій хочуть вирішити, що робити далі. Дату та формат зустрічі наразі не було підтверджено.

15

Фото: Олег Жиделяєв, «Київавтодор»

Асоціація велосипедистів Києва разом з іншими громадськими активістами міста вимагає від «Київавтодор» та Департаменту транспортної інфраструктури КМДА:

  • Зробити ширину тротуарів на Південному мосту не менше 1 м у просвіті;
  • Створити комітет безпеки руху при Департаменті транспортної інфраструктури, в який будуть входити представники Департаменту, громадських організацій, які займаються доступністю міського середовища, громадським транспортом, велосипедами, безпекою руху;
  • Проводити публічні презентації та обговорення проектів будівництва, реконструкції та капремонту до узгодження проекту.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button