Мерія Парижа планує коштом надходжень від зовнішньої реклами частково профінансувати реставрацію церков Сен-Мадлен, Сент-Есташ и Сент-Огюстен, повідомляє газета Le Parisien.

Фото: Le Parisien
Розміщення реклами на полотнах, якими були затягнуте риштування, може принести в бюджет до 3 млн євро. Ці кошти будуть витрачені на великі реставраційні роботи, яких потребують відомі церковні будівлі, повідомив виданню перший заступник мера Парижа Брюно Жюльяр. За його словами, ініціатива була узгоджена з мерами столичних округів і настоятелями церков.
Грошей від зовнішньої реклами, відзначає агенція France-Presse, цілком вистачить, наприклад, на ремонт карниза східного фасаду церкви Святої Марії Магдалини (Сен-Мадлен, Église de la Madeleine), пам’ятки французького класицизму.
Ще одна церква Святого Евстафія (Сент-Есташ, Église Saint-Eustache), побудована у XVI-XVIII столітті в 1-му окрузі Парижа, у кварталі Ле-Аль (Les Halles), також потребує капітального ремонту одного з фасадів за 2,4 млн євро.
Церкві Святого Августина (Сент-Огюстен, Église Saint-Augustin) XIX століття, розташована у 8-м окрузі, на бульварі Мальзерб, необхідна повна реставрація центрального фасаду на суму більш ніж 4 млн євро.
Як повідомляє Le Parisien, в списку першочергових реставраційних робіт в паризьких церквах 20 різноманітних проектів. Роботи планується провести до 2020 року. Мерія виділить на них 80 млн євро. 11 мільйонів внесе в реставраційний бюджет французька держава. Допомога приватних спонсорів оцінюється у 20 мільйонів євро.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті