Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Про запуск відгроджувальних стовпчиків повідомила компанія-інвестор ЕСТА-Холдінг напередодні. До цього було видано розпорядження про запуск болардів за підписом Віталія Кличка.
Автоматичні стовпчики встановлені внизу Андріївського узвозу, на перехресті з вулицею Боричів Тік, а також згори, біля Андріївської церкви. Боларди будуть підняти постійно, а опускатимуться тільки для технічого транспорту та автомобілів власників чи орендаторів нерухомості на Андріївському узвозі. Тобто клієнти ресторанів, наприклад, проїхати туди не зможуть. Таким чином, Андріївський стає справді пішохідною вулицею, першою в центрі Києва.
Окрім болардів, були також встановлені відеокамери та пристрої для виклику диспетчера Подольської райдержадміністрації, який спостерігає за пунктами пропуску. Для резидентів вулиці проїзд доступний за допомогою пультів, які були придбані в обмеженій кількості. Для отримання пульта необхідно подати заяву в КП “Поділ Благоустрій”, а також надати документи, що підтверджують право власності або оренди на Андріївському узвозі. Придбання пультів сторонніми особами заборонено.
[metaslider id=18132]
Окремо варто зазначити, що боларди піднімаються, як тільки автівка проїжджає через них, а отже не рекомендується намагатись швидко проїхати через них після автомобіля, у якого є на це дозвіл.
Таксисти та водії приватних автівок ще не звикли до нововведення. А побачивши, що боларди підняті, розвертаються і їдуть іншою дорогою. Раніше киянка, заради експерименту, пройшлася Андріївським узвозом, і багато водіїв казали їй, що завжди будуть тут їздити, незважаючи на обставини. До цього активістка Юлія Нікітіна стверджувала, що Київрада та Київавтодор перешкоджали перекриттю Андріївського.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті