Рекламне агентство Banda Agency розробило нову айдентику для ВДНГ

Дата публікації: 29.6.2016 Розділ: Новини

На волонтерських засадах нову айдентику та візуальну комунікацію для ВДНГ розробило креативне агентство Banda.

 

2

Зображення: Banda Agency

3

Зображення: Banda Agency

Відтепер офіційна назва комплексу – просто ВДНГ. Довге та офіційне «Національний комплекс «Експоцентр України» – в минулому.

Головним мотивом нової айдентики стали колони.

«Ми любимо колони, вони одразу впадають в око. В них є щось вражаюче та сильне. Ніде в Києві нема стільки колон, як на ВДНГ. Архітектурний обрис головного павільйону дуже легко впізнати, навіть якщо зобразити його у спрощеному вигляді. Варто його побачити, одразу зрозумієш, про що йде мова. До того ж, колони додають логотипу відчуття того, що саме таким він і має бути, адже вони є тим елементом, який легко впізнати та пов’язати з ВДНГ з першого погляду», – повідомляють у Banda.

1

Зображення: Banda Agency

4

Зображення: Banda Agency

5

Зображення: Banda Agency

6

Зображення: Banda Agency

7

Зображення: Banda Agency

За задумом агенції, колони легко трансформуються у лаконічні плашки, а ті у певного роду конструктор, який легко пристосовується до нових змістів, й дозволяє розповідати про події та новини ВДНГ в унікальній візуальній інтонації.

Також у майбутньому тут планують створювати яскраві інсталяції та радикально переосмислити мерчендайзинг, його якість та стиль. Виробляти в новому фірмовому стилі речі, які хочеться носити, які підкреслюють погляди та інтереси того, хто їх купує, такі, «про які хочеться запитати, коли побачиш їх у випадкового зустрічного».

10

Опублікувати в соцмережах

Підтримати проект

Підписуйтесь на розсилку і щотижня отримуйте наші найкращі публікації до себе у поштову скриньку. Обіцяємо не спамити!