Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 285 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У зв’язку зі збільшенням популярності електровелосипедів, Німеччина будує найдовший у світі «велоавтобан» довжиною 62 милі, що сполучить 10 міст, передає Сlimate Aaction.

0,,17905768_303,00

Як передає Deutsche Welle, наслідуючи приклад країн Північної Європи, Німеччина будує вільне від автомобілів велосипедне шосе: Рурську веломагістраль, також відому як RS1.

Планується, що її він простягнеться від Дуйсбурга до Хамма, що на заході Німеччини. Будівництво дороги має бути завершене до 2020 року, вона з’єднає десять міст і, як очікується, в середньому близько 50 тисяч автовласників щодня пересідатимуть з автомобілів на велосипеди, що матиме й позитивний екологічний ефект, адже таким чином скоротиться кількість викидів CO2 у повітря.

У листопаді 2015 року були відкриті перші 11 кілометрів дороги між містами Ессен і Мюльхайм, в густонаселеному Рурському регіоні західної Німеччини. Проект, гроші на який частково виділив Євросоюз, реалізують земля Північний Рейн-Вестфалія та Рурська регіональна асоціація (RVR). Однак, брак фінансування може ускладнити повне завершення будівництва. Виникають питання і щодо економічної доцільності такого проекту, адже один кілометр дороги обходиться в майже 2 мільйони євро.0,,19155931_401,00

За даними Німецького національного велосипедного клубу (ADFC), у Німеччині вже існує близько 200 довгих велосипедних маршрутів загальною довжиною більш ніж 70 тисяч кілометрів. І це не враховуючи більш дрібних, регіональних велосипедних доріжок у межах міст і в сільській місцевості.

Але велосипедне шосе RS1 буде іншим. Як і швидкісні шосе для автомобілів, велосипедний автобан буде прямим, не матиме перехресть, освітлюватиметься і прибиратиметься від снігу взимку. Велосипедисти будуть відділені від пішоходів, що забезпечить кращий рівень безпеки, особливо це стосується вантажних велосипедів.

velo-avtoban-germaniya

Велосипедний автобан дозволить швидке і безпечне переміщення на великі відстані, а також дозволить використовувати електричні велосипеди як альтернативу автомобілям. На відміну від інших велосипедних доріг, планується, що RS1 не стане лише дорогою для прогулянок, а стане щоденним маршрутом для працівників і студентів.

Згідно з оптимістичними підрахунками RVR, вигоди від велосипедного автобану у п’ять разів перевищать затрати на його будівництво. Прогнозується, що RS1 дозволить заощадити 11,5 мільйонів євро щорічно на медичних витратах завдяки користі для здоров’я від збільшення фізичної активності та зменшення забруднення навколишнього середовища, ще 6,3 мільйона євро вдасться заощадити завдяки запобіганню нещасних випадків.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button